torsdag, desember 13, 2007

Litt stille her om dagen!.....

"julestria" har tatt meg!! .... ikke på den mest tradisjonelle måten da men....... jeg er totalt handlingslammet...rett og slett.. Har ikke gjort noe til jule enda, og vet ikke når jeg kommer igang heller. Jo forresten, julegavene er snart iboks, men alt annet....nei det er ikke klart.
Jobber mye nå før jul, så jeg rekker ikke så mye annet. Prøver å trene litt igjen, etter mye sykdom i høst og det er godt!
Og midt oppi denne juletria så døde farfaren min på mandag. Trist når noen i familien dør!!
Farfar var den snilleste mannen i verden, og var en engasjert og reflektert gammel mann!
Han ble nesten 98 år. Tenk det da!! Ikke mange som får leve så lenge!!

Ha en flott luciafeiring i dag!!

(kortet er malt med inspirasjon fra Linda Muhr)

4 kommentarer:

Berit sa...

Stor klem til deg - midt i stria. Husk på at nissen slettes ikke har allergi mot litt i kriker og kroker! Det blir jul uten for mye ståk! En go'klem til deg og dine som har mistet et kjært familiemedlem, og jula rundt det hele gjør alt litt tristere.
Her er jeg sylta forkjøla, så det har blitt gjort litt lite den siste uka. Men er lettere i nesa og hodet i dag, så jeg ser at det kan ordne seg likevel - gjør jo det for snille jinter - og vi andre kommer så langt vi vil ;)

Sanna F sa...

Å vilket fint kort!!!!!!!!!!!

Lene sa...

Du lager virkelig flotte kort. Herlige!!

Petraso sa...

En stor Klem det är tråkigt med farfar din...98 år inte dåligt det!

vännen till familjen våran begravs i dag... mamma o pappa min är där...72 mil norr upp...
*ledsen*
Kunde inte själv åka, hjälper mor min hemma för hon ska ha kalas i morgon och dom kör 72 mil hem i natt..