lørdag, desember 15, 2007

En liten takketråd er nå på sin plass!!

For i dette året som har gått har jeg blitt kjent med ufattelig mange koselige scrappere og stemplere rundt om i hele Norge og Sverige..
Jeg har vært på mange treff og holdt mange kurs rundt omkring.
Det har vært ufattelig hyggelig for meg!!

Så til alle dere jeg har blitt kjent med og alle mine kursdeltagere:

Jeg ønsker dere en herlig julefeiring og et riktig godt nytt år!!!

Så vil jeg rette en stor takk til alle som har sponset meg med stempler dette siste året.
og nå håper jeg ikke at jeg glemmer noen...... for tro det eller ei, det er ufattelig mange som har vært snille med meg i år.

Tusen hjertlig takk til :

-Hobbyhimmelen
-Magnolia
-Papirgleder
-Papilino(malin/Boop)
-Tove Svartkjønnli
-Vibeke Spigeset
-Marie Sylta (banglamarie)
-Ett Trykk
-Krumelure
-Audsdesign
-Inspirationshuset

Uten dere hadde det ikke blitt så mange fine kort!!!

*stooooooooor klem*











7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei Hilde. Ønsker deg ei riktig god jul og et godt nytt år.Nydelige kort du har laget;-)
Juleklem fra
May-Britt

Stine sa...

Lekre kort du har laget!
HA ei finfin julefering:)

Scrappelise sa...

Setter veldig pris på besøk av deg Hilde og damen du så er fra Løiten ja!
Men du må da ha en enorm arbeidskapasitet, du scrapper og maler og designer til den store gullmedalje. De stemplene fra INSPIRATIONSHUSET var ganske søte forresten. Så må du ha en riktig fin julefeiring!

Salte sa...

Ikke rart de sponser deg med stempler Hilde - du er jo så vanvittig flink til dette!! Det blir utrolig lekkert - H V E R E N E S T E G A N G !!!

Takk for all inspirasjon gjennom hele året.

Hildegunn sa...

Utrolig flotte kort du har laget igjen!
Kos deg masse den siste uka før jul :)

Pelle sa...

Hei hei Hilde. Så artige kort du lager. må si jeg likte spes godt det siste her oppe i rekken hvor du har malt i sort / hvitt...
Jeg har bare prøvd meg på stempler en gang og det gikk ikke så veldig bra, så jeg får vel fortsette å lage kort uten stempler...

Men veldig gøy å se på de som får det til!!!
Ha en strålende uke, klems Pelle

Geirun sa...

Et stort takk og en stor klem rett tilbake til deg!
Det er en glede å ha deg med i design teamet og ikke minst alle gode ord og all omtanke.
Kos deg i julen;)