tirsdag, desember 18, 2007

Litt juleinspirasjon......

I dag har jeg begynnt å sette fram litt julepynt.
Har villet vente litt med å pynte, slik at jeg ikke blir så fort lei jula... men nå føler jeg at det er på sin plass å ta frem litt pynt.. så får det komme mer etter hvert utover uka.

Har vært en tur på Søstrene Mylius http://www.sostrenemylius.no/ og hentet litt inspirasjon..
Denne butikken er bare så herlig. Det er ikke så ofte jeg er der, men jeg fant ut at jeg måtte ta meg en tur før jul....

Kjøpte meg en lykt der... men den får dere se litt senere, for jeg har ikke rukket å ta bilde av den.

Og husk jenter: Ta det med ro disse siste dagene før jul, ikke stress og mas.... bare nyt tiden, jula kommer enten det er renskuret eller ikke!!!!

Noen bilder fra stua mi.














































Her under er bilde at den ene pakka jeg har fått av MonaV i år.... gjett om jeg gleder meg til å pakke opp den a....!!!! Eller den er jo en dekorasjon i seg selv, så den får hvertfall stå framme til den skal pakkes opp...

4 kommentarer:

neeta sa...

Så fint du har det i stua di til jul! :) De lyktene med snøkrystaller på var nyyyydelige!

Scrappelise sa...

Fine bilder,virkelig julestemning hos deg1 Og tusen hjertelig takk for opplysningen om Søstrene Mylius, gjett hvor jeg skal rett over jul? Det er litt av hvert spennende saker på andre sia! ha en fin kveld!

Berit sa...

Heisan!
Her var det stemningsfulle bilder! Skjønner jeg burde ha vært på Lena en tur.. samtidig som det helt sikkert ville bli dyrt ;)
Ligger en liten utfordring til deg i bloggen min ;)

Tusen takk for det fine julekortet!!! Jeg har studert det kortet både her i bloggen og ikke minst etter at det kom i hus! Hjertelig takk!

Ha en fin onsdag!
KLEM

Heidi sa...

Ser kjempekoselig ut Hilde!!!
Tusen, tusen takk for det flotte kortet jeg fikk i dag!!!

Klem
Heidi