fredag, desember 21, 2007

Bitte, bittelillejuleaften.........

Arbeidsdagen er ferdig, og det er endelig fredag... skal nyte kvelden og i morgen får jeg gjøre siste innspurt når det gjelder pynting og vasking til jul.
Har vasket ferdig kjøkkenet i dag, og småpyntet litt.

Så har jeg fått en utfordring av Berit , om 7 ønsker for julen........
og mine ønsker er følgende....

1. jeg håper jeg får masse tid til kos og hygge med mine aller nærmeste.
2. at "frosten" forstetter fram til jul, bare fordi det er så pent ute akkurat nå.
3.at alle mine nærmeste får en herlig julefeiring med gaver de setter pris på.
4.at vi kan få nyte godt av masse god mat og vin, sammen med gode venner.
5. så ønsker jeg at vi alle skal få være friske i julen og det kommende året.
6.og så ønsker jeg meg litt tid til scrapping.. og litt til trening i julen.
7. tilslutt ønsker jeg meg så inderlig "englebarn" til jul.... vel englebarn har jeg jo, men jeg ønsker meg et halssmykke som heter englebarn..... kjære julenisse, jeg har vært veldig snill!!!1


Tilslutt litt julestemning fra det "stempelgalske" hjem..........























Krukkene har jeg kjøpt på Kremmerhuset Hjertet som henger på er fra Søstrene Mylius.
























Lykt og "sinkbøtte" er fra søstrene Mylius. Engelen har mamman min laget til meg.
























Så tilslutt fra kjøkkenet mitt.
Det gamle stettfatet er arvet, "kakene" oppå har jeg kjøpt fra Linda Muhr og muffinsene er det mamma som har laget.

9 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Tusen takk for julehilsen. Må du ha en magisk og flott julefeiring Hilde. Kos deg med familie og venner, så håper jeg nissen bringer deg et lite englebarn.

Juleklem fra Anita

ania sa...

Så mye koselig her! Ha en riktig god jul!! :)

Kjersti sa...

så koselige bilder - masse julestemning :). Jeg øsnker meg også først og fremst fred og ro i julen tror jeg :) - det holder i massevis... ja og så litt til da selvfølgelig ;) Ha en fortreffelig julefeiring!

Stine sa...

Så koselige bilder, kjempefine krukker med julebånd og pynt på! Og så morsomt det fatet med kaker var!
Ønsker deg ei kjempefin jul :)

Petraso sa...

God Jul hilsen från Kungälv

En stor klem till dig och din familj!

Anette S sa...

Så koselig det er i det stempelgale hjem! Slike muffuns ønsker jeg meg! De var råktøffe! Ønsker deg og dine en god jul! Juleklem!

Catrine sa...

Så koselige bilder!
En riktig god jul til deg og dine!
*klem*

mari sa...

så koselig!!!
ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår!!!
tusen takk for koselig hilsen!

klem!

Anonym sa...

Så koselige julebilder Hilde.
Ønsker deg en kjempefin jul og kos deg masse i kveld....gleder meg til å åpne pakkene fra deg!!!

Juleklem fra Mona