fredag, desember 28, 2007

I dag snør det her på Toten.........

og hva er vel bedre da enn å drømme litt om sommer og sol.
Har vært litt småsyk i jula, og da har jeg hatt god til til kreativitet... noe som resulterte i at jeg omsider kom i gang med minialbumet jeg lenge har hatt planer om å lage..
Et album fra jeg i høst var på Kreta med min kollega og venninne Anne.
Har laget det ved hjelp av et chipboardalbum fra Basic Grey.
Utrolig morsomt å lage...dette ga mersmak... etter alle julekortene jeg har laget i det siste.



























Tilslutt viser jeg dere 2 "postit" blokker jeg laget til jul... har ikke turt å legge de inn her før jeg visste at mottakerene hadde fått de.
Fikk inspirasjon til disse i bloggen til BeataEwa.
Og de er laget av gamle ølbrikker.





















Så vil jeg ønske dere en fortsatt god romjul, med masse tid til kreative krumspring, god mat og gode venner!!!

10 kommentarer:

Berit sa...

God jul i stua!

Her er det veldig så rolig i dag, og jeg hadde nesten lyst til å scrappe i efta. Men så gikk jeg ut av scrapperommet og vips så datt jeg ned i sofa'n ;)
Jeg har planer om mangt et minialbum - og julegaven kommer godt med der ;)

Fortsatt go' jul - og godt nytt år! Vi skal ut på tur på søndag, men vender hjem før det blir nytt år! Men vi blir vel litt opptatt vil jeg tro ;)
KLEM

Salte sa...

ååååå så flott!!! Jeg som aldri skulle hive meg på hverken kort eller mini album blir sååå inspirert!!!!!!

petraso sa...

underbart! Du är så Bra!!!!!

kramar

Heidi sa...

Snør det...??? Ikke her i allefall...så du får ta deg en tur hit til rivieraen ved Mjøsa!! Knall flott album du har laget. Det vil jeg gjerne klå litt mer på når vi treffes. (Har visst noe sånn liggende jeg også...*rødme*..)

Ha en flott nyttårshelg!

Klem

Mariannes Kort og Stempling sa...

Flott albumog post-it bøker ;-)

Pilfinken sa...

Så heldig dere er da som får snø!! Her regner det:(
Så mye fint du har laget. De post-it blokkene var jo bare helt geniale

Ha en riktig god nyttårs-helg!

Klem Ann-Helen

Maya sa...

Så flott minialbum du har laget - virkelig mange nydelige detaljer. Jeg har og planer om å komme i gang med noen minialbum, så det er ikke umulig at jeg henter litt inspirasjon her :-) Fortsatt god romjul.

Kirsten sa...

Hei Hilde!
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!
Så herlig minialbum du har laget, i tillegg til mange andre nydelige kunstverk!
Ønsker deg en koselig nyttårsfeiring på "den gærne sia ta Mjøsa" *knis*

Klem fra Kirsten

Elly sa...

What a gorgeous album!!! I want to thank you for your lovely comment on my blog!
Happy New Year!!!!!

Anonym sa...

Jeg var den ene heldige mottakeren av postit blokk...
Den er superfin..TUSEN TAKK !
Den skal følge meg gjennom arbeidsdagene på nyåret.
Åhhh..mmmm..tror jeg får noe god mat i kveld..
Ses til nyttårsfeiring kl. 19.00 :-)
Klem fra søster'n