mandag, desember 31, 2007

Siste dag i dette år!!
Så er vi kommet til dette års siste dag. Ufattelig hvor fort denne jula har gått.
Vi venter gjester i kveld, og skal servere 3 retters middag.
Deilig indrefilet med tilbehør, og masse godt drikke.
Eldste mann i huset skal på fest, så det blir bare Sondre hjemme som er "barn".
Men han gjør ikke noe av det, koser seg så godt alene han atte, med ny laptop og masse filmer å "fortære"..
Ellers er det vel tid for å lage seg noen nyttårsforsetter.... men jeg tror jeg holder de for meg selv en stund.... i fare for at de går i vasken *fnis*
Har mange ønsker for det nye året da.... blandt annet noen reiser som jeg ønsker og håper jeg kan gjennomføre...
På kursfronten er det masse som er booket allerede, Jeg holder kurs både her og der, så hvis du ønsker å være med og jeg er i nærheten er det bare å si fra.

Legger ved litt "julearbeider" sånn på tampen av jula... En layout laget til skisseomania og et julekort (som faktisk ikke har blitt sendt ut til noen.....gjemmer det til neste år)

Tilslutt ligger det et kort jeg har laget i romjula... det er et av mange, mange kort som jeg har fått bestilling på...... ca 40 kort... så da er det bare å sette igang med produksjonen.

Så vil jeg ønske dere alle ET RIKTIG GODT og kreativt NYTT ÅR!!







16 kommentarer:

marita sa...

Hei Hilde. Så mye flott du lager. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Håper du kan ta en tur til Dombås å ha et nytt kurs med oss utpå nyåret en gang.

Klem Marita

Anonym sa...

Hei hei

Vil bare stikke innom og ønske dere en riktig koselig nyttårsfeiring i kveld.
Og forresten ..den loen av Sondre er superfin!!! love it

Nyttårsklem fra Mona

Heidi sa...

Hi!
Stiker innom for å ønske deg og dine ett riktig godt nyttår!!!
Be eldstemann være forsiktig nå da...husk INGEN saltoer!!! :o)

Klem fra Heidi

Catrine sa...

Så mye flott du har laget!
Ønsker deg og fine et riktig godt nytt år! Håper dere får en koselig kveld! *klem*

Malin H sa...

Gott nytt år vill jag önska dig och de dina!
Hoppas du får ett fint 2008!
Tack för inspirationen!
Klem

Salte sa...

Godt nytt år Hilde!!! Kos deg glugg i kveld! Så håper jeg vi sees snart igjen. Kanskje i Anaheim? hehe

Anonym sa...

Hei Hilde.Så mye fint du har laget;-) Godt nytt år til deg og dine fra May-Britt.

Pilfinken sa...

Hei Hilde!

Du lager så utrolig mye fint, både LO'er og kort!!
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og håper vi treffes på et kurs igjen i 2008!

Ann-Helen

petraso sa...

Gott nytt År Hilde! och ser framemot att se mer pyssel från dig1

dinnamor sa...

Riktig godt nytt år :)

Sollan... sa...

God fortsättning på dig! Du gör så otroligt mycket fint och det är en ren fröjd att kika in hos dig. Ha det gott! Kramen

Lene S sa...

Hmm jeg blir alltid "pysselsjuk" av å titte innom her. ;o)

Riktig godt nytt år Hilde!

:o)

Marit sa...

Godt nytt år til deg Hilde,
gleder meg til nye kreativekrumspring fra deg.

Petra/Paradise sa...

WOW!!! Vilka fina kort du gjort!! Och en härlig lo!! Du är makalös!!! ;)
Vill passa på å önska dej ett gott nytt år vännen min!! STOR KRAM Petra

Maya sa...

Et riktig godt nyttår ønskes deg. Tusen takk for masse flott inspirasjon fra deg i året som er gått. Du er bare superdyktig!!

banglamarie sa...

Flotte sider og kort!! Du har vært en stor inspirasjonskilde i løpet av 2007 :) Gleder meg til å se hva du lager i 2008!! Godt nytt år!