torsdag, januar 03, 2008

Nytt år, nye muligheter!!

Ja, så har vi kommet til 2008. Et nytt år, med blanke ark som vi kan bruke til akkurat det vi selv vil!!
Det står helt og holdent til vår disposisjon, og vi velger (med modifikasjoner) hvordan dette året skal bli.. I den forstand at vi selv kan velge å gjøre det beste ut av alt. Se lyst på livet og nyte hvert åndedrag!! Utrette ting vi har lyst til, og sette pris på det vi har og alle som er rundt oss.

Her under viser jeg dere noen kort som er laget på bestilling nå etter nyttår.
Viser på det eførte kortet hvordan jeg har pyntet inni og bak.... Stadig noen som spør etter det... og jeg er somregel for lat til å scanne alle sider på kortene. Innsiden og baksiden av kortene er forskjellig fra gang til gang...alt etter hvilke rester jeg har igjen... men de blir pyntet på ett eller annet vis.. Så her er hvertfall et eksempel.....




















6 kommentarer:

Salte sa...

Ååå Hilde - jeg får så lyst til å lage kort! ;-) Digga det med filten og heklablomsten!!

Chachacha-hilsen ;-)

Hege sa...

Som Salte, så digger jeg ogsp filten i heklablomsten! Jeg fikk nå en ide til hvordan jeg kan bruke mine hekledeblomster ja!
Du inspirerer hele tiden, Hilde.
Takk for det!

Klem**

Sollan... sa...

Helt underbara inspirerande alster! Du är helt ortolig!! Kramen

Pilfinken sa...

Godt nytt år til deg, Hilde!
Du lager så fine kort, at man har bare lyst til å sette seg ned med en gang man ser noe du har laget!
Veldig inspirerende å ta en titt hit inn både når man skal lage kort og LO'er! ( Spesielt for den som er ferdig med baby-perioden ;) he-he)

Klem Ann-Helen

petraso sa...

Wow så vackert*Älskar*

Åsa/asamia sa...

Du gör sååå mkt fint att kika på hela tiden, Tack för titten!
Hoppas du får ett 2008 fullt av möjligheter och att jag får fortsätta att inspireras av dina fina kort ;0)