søndag, januar 20, 2008

Her er kortene .....
som ble laget på lørdagens kurs..... tusen takk til alle kursdeltagerene, dere var en herlig gjeng å jobbe med!!
Håper dere fikk utbytte av kurset og at det ga mersmak til å fortsette kreativiteten hjemme!!

Jeg selv lærte også masse, og igjen når jeg møter scrappe/stempeldamer så sitter jeg tilbake med at det plutselig er så mye nytt jeg har lyst på... vi utvekslet litt erfaringer og fikk snusen i noen nye nettsider som må utforskes!!
Tusen takk til dere alle!











5 kommentarer:

Kari sa...

Så flotte kort!!
Ønskedrømmen er å fått vært med på ett eller gjerne flere av dine kurs:):)
Litt langt å reise, men hvem vet kanskje en gang...:)
Uansett veldig hyggelig å få se noe av det flotte du lager her i bloggen din.

Fortsatt god helg!
Kari

Berit sa...

Heisan!
Tusen takk for i går - jeg fikk masse innputt både om det ene og det andre!! Og kortene har blitt beundret av mange i dag, måtte jo ta med å vise hvor flink du er til å komponere kort! ;)

Og så koselig med sms i dag - skal bare ta en siste "smiskerunde" med gubben - så kommer et svar tilbak snart ;)

Nå skal jeg gå å skanne dagens arbeid - vel ... noe av det ;)

KLEM

Petraso sa...

Underbara Hilde!!!!

Ellen sa...

Har kjempelyst å være med på kurs, jeg også, Hilde! Får følge med om du kommer til Bergen igjen.:o)
Flotte kort!
Klem, Ellen*

Aashild sa...

Herlig muffinskort! Lov' it :)