fredag, januar 11, 2008

Endelig helg!
....og ingen store planer.....
Uka har gått med til jobb, trening og planlegging av kurs som jeg skal ha de nærmeste ukene.
Sett bort ifra at jeg og har holdt på med planlegging av CHA tur med Tone på Papertrends, avlysing av tur til CHA med Tone....*vetikkeomjegskalgrineellerle*
planlegging(innihodetmitt) /fabling om tur til Paris til høsten med er hel bunsj med scrappegale damer fra Norge..... håper inderlig at det blir tur på meg!!
En ting som hvertall er sikkert er at midt i februar reiser jeg til Hobbyhimmelen i Kristiansand.
Blir der hele helgen, trolig sammen med Heidi. Der nede skal jeg holde "stempelgalkurs". Gleder meg masse til å komme nedover for å se den nye butikken, og å treffe alle "blide sørlendinger"
Tror allerede at det er 22 påmeldte.*dåne*

Under her viser jeg dere 2 layouter jeg har laget til noen konkurranser den siste uken.

Ellers er det frist for påmelding til kortkurset på Raufoss i morgen 12/1.
Legger ved kursinfo, hvis det er flere som vil være med.

Tid: Lørdag 19.januar kl 12.00-ca 16.00

Sted: Raufoss(nærmere beskrivelse kommer)

Kursbeskrivelse: Vi lager 2 kort, hvor alle materialer er inkludert i prisen.Vi maler med distress. Kurset er beregnet for de som har stemplet før.

Det vil være bindende påmelding, og påmeldingsfrist er lørdag 12.januar. Blir det stor etterspørsel kan jeg eventuelt sette opp et kurs til, og forskyve tidene litt..

Alle deltagere må ha med: islokk/plastlokk papirkutter tynn malepensel/vannpensel. hvit "drodlepenn" pris pr deltager er kr 300,-




1 kommentar:

petraso sa...

blir det ingen cha??? hängde inte med i norskan där....
Hade också velat åka till hobbyhimmelen verkar vara himelen!!!

ha en bra helg!