søndag, januar 27, 2008

Heisann!
Her går livet sin vante gang! Søndag er en herlig dag med masse avslapning..
I dag må jeg "dra" yngste mann "tidlig" opp, for han skal i kirken."samler" søndager og gudstjenester fortiden.. selv om det nok ikke er noen favoritt aktivitet!! men, sånn er det å være konfirmant!

Jeg har puslet litt i helga, mest til Hobbyhimmelen, så det får dere ikke se enda..
men januarbidragene mine ligger der ute allerede. http://www.hobbyhimmelen.no/catalog/design_team_ny.php?cat_id=0&post_id=456 hvis noen vil titte inn!

Har laget et kort i helga, og i mangel av et passende stempel har jeg selv tegnet en muffins!
Fikk etter å ha sett Hobbyhimmelens nye WipperSnapper stempler, deriblandt et kakestykke, så utrolig lyst til å lag et kort med kake på...
Og de eneste kakestemplene jeg hadde var små muffins..
Er vel innen tegner akkurat, men kaka ble ikke så værst! .....eller ??


























Så til et kort jeg laget i begynnelsen av forrige uke, etter en utfordring av Linda Salte..
Hun skylte meg vel en utfordring tror jeg!!! *rødme*
Vel.... kortet er laget, og så får vi håpe at mottakeren liker det..........
Valgte her å bruke litt norsk design. Så det ble stempler fra fra Papilio/Malin aka Boop og Papirloftet.. og ark fra 3ndypapir.

Ha en flott søndag, alle som titter inn!!!





15 kommentarer:

Moia sa...

Superfine kort du har laget. Jeg likt muffinsen din jeg. Ha en fin søndag.

Berit sa...

Hei og hopp! Mmmm.. muffins ja!Super - og du kan jo tegne du!!

Ha en fin søndag, surt men fint ute her! Deilig å være inne å pusle i dag, kjenner jeg...

Klem

Kirsten sa...

Lekre kort, og den muffinsen syns jeg var helt fabelaktig!

Mariannes Kort og Stempling sa...

Flotte kort som vanlig;-) Syns det er moro og se noe annet enn Magnolia i bloggen din, og som blir typisk Stempelgal.....

marita sa...

Kjempefine kort du har laget. Den muffinsen ble jo helt super:-)
Har en konfirmant som samler gudstjenester jeg å. Ikke like populært hver gang en må i kirka nei.

Ha en super søndag. Her holder vi på å snø ned snart:-)

Åsa/asamia sa...

Du har en speciell stil, som jag gillar mkt! Kanonfina kort du gjort!

tessa sa...

du er bare vanvittig flink!!!Kjempegod på å male stempeltrykka er du også!! Digger muffin'en og de to lenger nede i et innlegg!!! God helg!!!

Pilfinken sa...

Heisann!

Muffinsen din ble jo superfin! Du burde få laget et stempel av den:)

Kortene dine er utrolig lekre, og så har du på så mye stæsj at jeg oppdager stadig vekk nye ting på det du lager!

Ha en fortsatt super søndag!

Klem fra Ann-Helen/Pilfinken

Sylvia sa...

*wow*wow*wow*
I'm always amazed about your wonderful creations! All your cards are stunning, gorgeous .. just outstanding!!!!
Keep up your great work and I will come back again and again and.... :-)))
love & smiles from Germany
Sylvia

Synnove Olava sa...

WOW... For noen fantastiske kort... Du er en skikkelig kortkunstner..., digger muffinsen din også!

Var på Papertrends på fredag og benyttet sjansen til å melde meg på kortkurset ditt den 9. februar. Gleder meg veldig!

ha en fortsatt fin og kreativ søndag!

Klem

Trine sa...

Å fy søren for noen nydelige kort! Så masse stæsj og dilldall og puslerier og og....ja... De er bare så stilige!
Gutt og jente stempelet er så koselig!
Takk for titten og inspirasjonen!
Ha en fin kveld!

Petraso sa...

Wow va snyggt med grungeboarden!!!
Dina kort är helt FANTASTISKA!!!

Muffinsen har du ritat den själv???? Så snygg och STOR
*me like*
Är så förälskad i malins stämplar!!!och när du gör sååååååååååå fina kort med stämplarna vill man bara ha massor!!!!
Kramar

Unni R sa...

Her var der kjempemasse fint... Du er kjempeflink :D

Hilsen Unni

Heidi sa...

Syntes du er SUPER til å tegne jeg Hilde!!!!!
Herlig kort!!!

Lakrisstang sa...

Så lekre kort!!!!
Kjempeflott muffins! Fikk lyst på kake....... Nammmm :)