torsdag, januar 31, 2008

























Lyst på "sjokomelk"????
Har vært helt forelsket i "melkekartongene" til Anita Hagen..
Og i dag har jeg vært så heldig å få låne hennes mal på disse!!
Min kartong kan på ingen måter måle seg med hennes, men det var gøy å prøve. Og det frister til gjentagelse!!
Den jeg har laget i dag, er en lift av anita sin kartong!!
Så all ære til henne!!
Tusen takk Anita for "lånet" *kleeeeeeeeeeem*

Sjekk bloggen til Anita for å se orginalen: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Beklager at bildene ikke er helt optimale.... men jeg greide ikke å la være, måtte ta bilder i kveld.... vet selvsagt at de hadde blitt mye finere i dagslys!!






















































13 kommentarer:

Lene sa...

Rå lekker!!!

Anita Hagen sa...

WOW, så tøff den ble Hilde. Fikk jommen meg lyst på sjokolademelk jeg nå. Du har en helt unik evne til å sette "Stempelgalpreg" på alt du tar i asså. Så flott det ble med blondebånd rundt også. Herlig!

...må ut av dette skjermbilde for å titte litt mer jeg gitt...

STOR klem fra Anita

Åsa/asamia sa...

Åh vilken fin...skulle gärna ha mönster på en sån.

maria sa...

Va roligt att vika ihop en mjölkkartogn. Den blev görsnygg.

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig ;-)
Og de kortene under her er kjempe flotte ;-)

Anonym sa...

Så tøff kartong du har laget Hilde;-)
Hilsen
May-Britt

~ Skorpion ~ sa...

Åå så mye flott du får laget av papir da *dåne*!! Er mektig imponert. Jeg er ny innen dette, men at det er noen som kaller seg Stempelgal har jeg fått med meg. Du er utrolig dyktig! :)

God helg!

Desiree sa...

Den ble kjempefin! Er jo som å hoppe etter Wirkola, men det klarte du med glans!
God helg!

Kathrine sa...

Så lekker!
Fant du malen noe sted el har hun sendt den til deg kanskje?

Elisabeth sa...

ååååå den ble kjempe fin;)

neeta sa...

Hei! :) Tusen takk for så hyggelig kommentar i bloggen min! Er så koselig med kjekke tilbakemeldinger, spesielt fra deg som er så utrolig dyktig :)

Tekststemplene er fra Papirloftet ja, de er så nydelige! :)

Ha en kjempefin dag!

Klem fra meg

Linda sa...

Rålekker, Hilde!! :-) Må få prøvd meg på en sånn der jeg også.

Wenche sa...

WOOOOOOOOOOOOW!!!!