torsdag, februar 14, 2008

Happy Valentines day!!

Denne dagen betyr vel ikke spesielt mye for meg akkurat, men jeg har skjønt at ungdommene i huset har helt andre tanker om dagen!! *fnis*
Jeg har måttet lage valentines kort til dem begge to!
Yngste Stempelgalsønnen får besøk i dag...............
Og det er nettopp yngstemann det er bilde av på LO'n under her..
Bildet er tatt på hytta vår en sommerdag for ca 11 år siden.... han har vokst noen cm siden da kan man si...
Bildet er ikke av den aller beste kvalitet, men det er et bilde som betyr veldig mye for meg....se bare på blikket hans da!! hihi....lurer på hva han tenkte jeg??!!

Ellers går dagene sin vante gang!
I morgen kl 11.45 setter jeg meg på toget, endestasjon Kristiansand.
En hel helg med scrapping og stempling hos Hobbyhimmelen..
Gleder meg til å treffe kjente igjen og få nye bekjentskaper.

Siden er førøvrig mitt bidrag i skissecupen på Papirgleder!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det bildet er nydelig Hilde.....men tenk så fort tiden har gått, syns egentlig ikke det er så lenge siden han var så liten jeg.
Kjempeflott LO og !!!!

Ønsker deg en god tur til Kristiansand i morra...kos deg...og kjøp med noe snadder til meg a...du bruker å være så god på det hi hi

Klem fra Mona

Heidi sa...

Flott layout Hilde!!!! Sukk...nå sitter du vel på Hobbyhimmelen og storkoser deg du...snufs...og her sitter jeg i joggedress, bustete hår, rennende rød nese og blasse øyne....
Håper virkelig du setter opp en ny dato for "hjelperen" altså!!
Håper vi også kanskje kunne satt av en dag og scrappet og skravlet litt sammen....kanskje Mona og Berit kunne kastet seg med også??
Kjenner jeg har behov for inspirasjon og scrappesnakk!!!

Ha en super helg blandt sjørøvere og sånn...håper det ikke oppstår språkproblemer nå når du er så langt sør da...fnis..

stempelglede sa...

For et koselig bilde og utrolig fin LO!! Hvor kommer bakgrunnsarket fra? Kan aldri få nok vintage bakgrunnsark :)

Ha en kjempefin helg i Kristiansand!

Klem fra Gunhild

Ann-Helen sa...

Du verden for en nydelig LO!! Flotte farger og for et bilde!!!!!

God tur til Kristiansand. Kos deg.

Klem fra Pilfinken

Anita Hagen sa...

Åååååå for en sjarmerende LO, Hilde *sukk* Tenk så fort disse håpefulle vokser... for tenk at de har blitt så store at du lager Valentineskort til kjærestene dems. Gud så sjarmerende og herlig!

Og WOW, for en ære at selveste Tim Holzt står der med kortet ditt. Er ikke det minste i tvil om at det er så fortjent som det bare går an, for du er jo et råskinn på tøffe og kuule teknikker alá Mr.Holzt. Dette var virkelig GØY Hilde. Kos deg med æren!! Det har du fortjent!

Ha en super mandag videre!

Klem Anita

Linn Kristin Stølan sa...

Veldig hyggelig å skravle litt med deg i Kristiansand!! Veldig hyggelig å ta turen til Hobbyhimmelen, altså. Håper kursene dine ble vellykket - det er jeg forresten sikker på. Du er en sann kunstner!! Vi ses nok snart igjen!

Renate sa...

Hei.

Vet ikke hvor jeg skal spørre om noe som er litt dumt... Men om du har noen tips til hvordan du enkelt skjærer opp bitene du bruker til kort?? Sitter du med linjal på baksiden av pappen/papiret og måler opp langs hele papiret??
På forhånd,unnskyld for litt dumt spørsmål...... ;)

Hilde sa...

Til Renate!

Jeg bruker papirkutter... feks en fra fiskars!!
Den kan du få tak i over alt det finns litt papirutstyr...