tirsdag, februar 19, 2008

Laget et kort til utfordringen på Scrappedugnad
http://scrappedugnad.blogspot.com/

Har laget et kort med stempel fra H&S. Ellers har jeg brukt masse gammelt "scrap"...
bløgekartong, 25øring ,buksemerkelapp,kakeserviett, bokside.
Hekleblomsten på kortet er det en god kollega av meg som har laget, "store Hilde" tuuuuuuusen takk!!

ellers er uka godt igang igjen.. I ettermiddag skal jeg holde kurs igjen... ikke mange dagene mellom kursene nå... men det er gøy!

Hilser til alle dere som var på kurs med meg i helga i Kristiansand!!! Dere var en flott gjeng å bli kjent med!!
....og jeg kommer gjerne tilbake igjen!!












10 kommentarer:

Sofie sa...

lækkert, lækkert kort med mange fine detaljer;0)

Linda sa...

Sukk, nydelig som alltid, Hilde!
:-)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Kjempe lekkert;-) Jeg gleder meg sååå til du kommer til Kongsvinger!!!!

CHRISTINE sa...

råååkult kort :D

Berit sa...

Dæsken døtte - super flott kort da! Masse flotte detaljer - og helt klart du er en ener på å bruke scrap på kort!!!!

Klem

Maria O sa...

Fu har verkligen en helt egen stil. Härliga och fulla med inspiration.

Claudia sa...

oooh hilde sooo cute. i love your coloring the pants look especially awesome!!!

Åsa/asamia sa...

Snyggt o läckert kort med massa roliga o fina detaljer att kika på.

Sofie sa...

Hej Hilde

1000 tak for brevet og det super dejlige kort. Det blev jeg virkelig glad for;0)

Scrappelise sa...

Jeg slipper vel opp for ord.. kortene dine er herlige! Vil også nevne at jeg setter stor pris på dine blogbesøk! Men rekekr du å være med på treff lenger da? Hadde vært koselig ihvertfall!