søndag, februar 10, 2008

Fikk litt pustevansker i dag...... da jeg leste i bloggen til Salte

Etter at min "planlagte" USA tur ikke ble noe av, fikk jeg en utfordring av Linda http://saltescrap.blogspot.com/.... og den utfordringen var ikke "snau".... Jeg skulle lage et kort til Tim Holtz *dåne* Dette ville hun overbringe på CHA.
Og i går var tydeligvis dagen kommet, da hun skulle på kurs med han....

...... og se her da......... han holder mitt kort!!!!!!!!!!!!!!!!! *dåne* *pustevansker*
og han sa han syns det var fint..........(selv om det kan hende han syns at han måtte si det)

Hope you like it Tim!!??!!

På dette kortet har jeg prøvd å vis fram litt av det de norske designerene har kommet med den siste tiden!
Ark fra 3ndydesign
stempler fra Papilio, Papirloftet.






15 kommentarer:

ania sa...

Den er bare så rå!! Ingen tvil om at det var et supert stykke norsk reklame :D Herlig Hilde :)

Maria O sa...

Men gud så häftigt. Tänkte att de små detaljerna, De som brukar finnas på kistor och kyrkdörrar mm, det är väl tim holts egen special. Såg i nån blogg, kommer inte ihåg vart att han tagit fram nytt revolutionerande material speciellt för scrapping.
Himla synd att du inte kom iväg och fick se han själv. Må gott. Maria.

neeta sa...

Så utrolig moro da!!! :D Kortet er nyyyyydelig:)

Anonym sa...

Så artig da Hilde;-) Kortet er jo helt nydelig.
Hilsen
May-Britt

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig kort ;-) og selvfølgelig likte han kortet!!! Tenk da heller at Tim Holtz er så heldig å ha ett kort av Stempelgal!!!

Ann-Helen sa...

Du verden så morsomt da Hilde!!
Det kortet er jo bare helt nydelig. Tim bør være stolt som har et kort laget av deg!

Desiree sa...

Så himla kult, Hilde! Kortet var knallfint, så det tror jeg nok oppriktig han mente også. Han er blitt guruen min, han er bare knall han! Juhuuu for deg og Timmern!

petraso sa...

Dånnnner va nydejligt att han fick ditt kort personligen!!!!

Det är så Flott!

Miljonr kramer sötis

elina sa...

Så kuuuult!:-) Utrolig lekkert kort.

Lene Å sa...

hei hilde. når du scrapper hvilke formater/str bruker du på bildene dine?? jeg skjønner du bruker litt forskjellig; men jeg syntes det er så vanskelig å vite hva jeg skal bruke. Det jeg lurer på om du har noen m?? feks hetal bruker noen ganger litt store bilder.. jeg sitter omtrent hver dag å kikker på deg, heidi og salte. dere er så flinke.klem fra lene

Claudia sa...

Hello Hilde,
its me again.
i just wanted to let you know that i have linked your blog yesterday but it would not show up. iam farely new to blogging and i think the reason was cause the side of my blog was too full. so i deleted my labels and all of a sudden it showed up. so it should be fine now.
thank you
claudia

Trine sa...

Wow Hilde, det er bare rått!
Tim er en av mine forbilder, han lager veldig mye spesielt....å det gjør jo du også! Ikke rart han likte ditt kort, selv om det er norsk, er det typisk Tim også. Du er skikkelig flink!
Takk for titten! Heldig grisen!
Ha ei fin helg!

Salte sa...

Hilde, jeg sender deg noe i posten i dag - fra Tim! Som takk for kortet!!

C.C sa...

ÅjÅj... vilket härligt kort :)))

Snuppelure sa...

For en utrolig tøff utfordring :)
Kortet ble kanon bra :)