fredag, februar 08, 2008

Falt for noen nye stempler jeg.....
Sugar Nellie, Lola & Simon heter serien ... og de er etter min mening helt skjønne *dånedimpen*

De har også flere serier ..men det var denne jeg likte..
De har også en serie som jeg ser har blitt populær..... men denne syns jeg ligner for mye på Hänglar & Stänglar...
Serien under her .... Lola & Simon... er bare helskjønne... og jeg tror at noen av de "plutselig" kommer til å flytte inn hos meg!!! Skulle ikke forundre meg!!
http://www.funkykits.co.uk/catalog/index.php?cPath=12_36_39




8 kommentarer:

Sofie sa...

Jeg eelsker bare Sugar Nellie... Har været på deres blog et par gange.

Uha... Jeg gad godt eje et par stykker af dem;0)

Lene S sa...

Å så utrolig søte!! Har ikke sett de før jeg...men kanskje jeg må ha et par av disse ;o)

Takk for linken! :o)

Anette sa...

De er så søte de stemplene. Noen av dem er på vei hjem til meg.

neeta sa...

Å ja, disse er utrolig fine! Jeg har allerede bestilt de, klarte ikke la være når jeg så de:)

Linda sa...

Åååå, disse nye var knallsøte!!:-) Har igrunnen ikke helt falt for disse sugar nelliene før, har hatt ei på DT deres innom bloggen min noen ganger her tidligere og så de da, men disse var jo bare helskjønne!! :-)

Kristine sa...

Hei!
Jeg har kjøpt hele Lola og Simon serien. De er helt fantastiske. Skal publisere noen av kortene mine laget med de på bloggen min i løpet av helgen....
De er absolutt å anbefale!

Pia..... sa...

Hej Hilde...så trevligt att få komma hit till din blogg..vet inte om jag varit hätr förut..men du milde vilka fina kort du gör..blev alldeles begastrad av dina skapelser..hur fint du målar ocg ja helt underbara....en fråga ...får jag visa några av dina kort hos mej?..PIA

Camilla sa...

Hei! Tusen takk for tipset på bloggen din om Sugar Nellie:) De er utrolig søte. Og nå har de kommet i posten til meg, gleder meg til å begynne!!