fredag, februar 22, 2008

Hei igjen!!

Så var det atter en helg. Vinterferien starter her hos oss nå... så minstemann hos oss har nå inntatt "horisontalen" og nyter friheten i fulle drag. Vi andre i familien skal på jobb så fort helga er over!

Ellers har den *forbannede* ryggen min atter igjen spilt meg ett "puss"... har slitt veldig siste uka, og i dag var det tid for en tur til kiropraktoren......*auuuuuuuu*
Får håpe det hjelper, og at jeg blir fort bedre!!!

viser under her på det første kortet et av mine nyasnnskaffede stempler... Handlet fra Funky kits... (link ligger lenger ned på siden)

Falt veldig for disse stemplene, og det kommer nok mer etter hvert!!!

























Så kommer et kort jeg har laget med H&S trykk.. De har jeg fått av Berit, Tusen takk !!
Har også på dette kortet rotet fram endel gammelt "scrap"
Merkelapper fra en gammel Levis, 25 øringer med hull i og noen gamle blonder...

























Så tilslutt et par bestillingskort.. Det første, valentineskortet er det min eldste sønn ga til sin venninne..... *søtt* Dette kortet vant jeg forresten "kort-o-mania uke 2" med.. Takker for alle stemmene!!!

Det underste her er et "vinkort/tag" Laget til min søsters samboer.


Ønsker en god helg til dere alle sammen!!








13 kommentarer:

Hege sa...

Uff, den ryggen høres ikke god ut. God bedring.
Og de stemplene fra funky kids var jo bare supersøte!

Klem*

Mariannes Kort og Stempling sa...

Håper ryggen din blir bra fort;-)
Nydelige kort som vanlig, gleder meg til du kommer til oss. For jeg ønsker å lære og lage kort i Stempelgal stilen;-) Ha en strålende helg

Ann-Helen sa...

Kjempefine kunstvert igjen Hilde!

Er litt misunnelig da, for vi har hatt vinterferie denne uken. Kunne godt tenkt meg vinterferie en uke til jeg..........
Kos deg i ferien!

Ha en riktig god helg

Pilfinken

Anonym sa...

ÅÅÅÅ det valentine kortet var flott.

God bedring med ryggen...og god helg.

Klem fra Mona

Linda sa...

Ahhh...bliss, så mye nydelige kort!! Den sugar nellien er jo bare råsøøøt! :)Digger alle de leke detaljene dine, og jeg ser du bruker endel bordpunch for tiden - jeg har ikke mindre enn 2 slike liggende lenge som jeg døøør etter å få brukt...bare jeg får tid...Du er en stor inspirasjon og det er en lidelse når jeg ikke har tid. Hehe.

Lakrisstang sa...

GOD BEDRING med ryggen!!
En tur til kiropraktoren pleier å hjelpe!
Nydelige kort og flaskepynt du har laget!! Herlige detaljer....utrolig hva som kan brukes!! Dette er du en ENER på!!! :)

petraso sa...

hooppas ryggen blir bra!
Underbara kort! Du är fenomenal!!!

Wenche sa...

WOW! Det er ikke mer å si om den saken! Kortene du lager er utrolig lekre! God bedring med ryggen!

Maya sa...

Utrolige stilige kort dette her...du får med så utrolig mange detaljer at man kan jo kikke seg ihjel på dem..kanonbra :-)

Heidi sa...

Urk da..håper ryggen bli bra igjen fort denne gangen!!! *klem*
Knallflotte kort!! Du er RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ på dette...og det har jeg jo sagt mange ganger før!! Andre kan prøve så mye de vil de....men det finnes bare EN STEMPELGAL!!!!!
Her har det blitt minimalt med scrapping i dag...begynte sååååååååå bra med å skrive ut bilder og greier...også havnet jeg på jobb igjen gitt. Vel...blir da litt ekstra penger av det.
Ha en flott søndag.

Heidi

Anonym sa...

Knallfine kort som vanlig!!
Du er kjempeflink!
De stemplene.. Jeg har også sett på noen av de. Er det dyrt å bestille? Hørt at det er veldig dyrt å få de sendt. Er det det?

Silje

Claudia sa...

great work hilde.

dpkennedy sa...

Hi Hilde, thanks so much for the nice comments on my blog/work. I love your collage layouts! They are amazing and so is your coloring! Thank you!