mandag, februar 25, 2008

Hoppsann!

Her kommer noen kort jeg laget i forrige uke!!
Det første kortet er med et stempel jeg har hatt i mange år.
Etter der kommer det et kort med stempeltrykk fra H&S.
og så tilslutt 2 kort med stempler fra Sugar Nellie!!
Og her som øynene ikke sitter så tett som på mange av de andre stemplene mine, kunne jeg lete frem igjen de gamle "dingleøynene" som jeg bestandig brukte på Pennyblack stempler tidligere..i min spede stempel "karriere"
Syns de er kule jeg....men er samtidig redd for at det skal se litt "harry" ut.
Hva mener dere??











13 kommentarer:

Sofie sa...

Super fantastiske állesammen;0) Fyldt med mange spændende detaljer! Jeg er helt vild med dine hæklede blomster:0)

Anonym sa...

Kule kort Hilde.

Reidun sa...

Synes de var artie jeg:0)
En helt egen vri:0)

Stine sa...

Stilige kort, artige stempler du har brukt! Kult å se sånne 'dingle-øyne' igjen, jeg kjøpte sånne til et froskestempel (penny black) for leenge siden, men de ble aldri brukt.. Kanskje på tide å finne de fram igjen!! :)

Anonym sa...

Utrolig flotte kort.
Elsker måten du dekorerer korta dine på.

Kaia

Kristine sa...

He He Hilde! Så morsomt at vi begge har sett at man kan bruke"dingleøyne" på Sugar Nellie's stempler! Jeg laget et kort med det i forrige uke, men har ikke vist det på bloggen min ennå siden det er med i en konkurranse!
Alltid fine kort du lager og du er en stor inspirasjon!
Stempelklem fra Kristine;)

Anonym sa...

Så stilige kort du lager Hilde.Ha en fin dag.
Klem May-Britt

Hildegunn sa...

Superflotte kort du har laget igjen!
De øynene var jo bare knallkule da :)

Anonym sa...

Heisann
Stor fan av dine kort, du er en super inspirasjon!!!!
Når du ba om tilbakemelding, kan jeg jo si hva jeg synes..
De øynene var jo tøffe, synest de var kulest på det stempelet med gutten (med laaaaange ben ;o))
Takk for at vi får se og lære av din produksjon!
Rita i Florø

Monica sa...

Flotte kort, kult med øynene på "han" blå, men på den gule synes jeg ikke det var noe fint, kortet var stilig, men ikke med øynene.
Masse flott her siden sist, og alltid nydelige farger.

Jorunn sa...

Å så nydelige kort, hilde! Eg lt også for Simon og Lola stemplene så i går gjekk det ei bestilling avgårde, og 3 stk er på vei heim til meg!! juhuu!!

som alltid masse lekre detaljer og flotte fargesammensetninger! nydelig fargelagt også!

Du spurte i bloggen min kva eg fargela med; og det er Pro Markers tusjer på fotoalbumkartong, og skyggelegging med Prismacolor blyanter og MCP teknikken!
Takk for besøk og koselig kommentar i bloggen mine!

klem,
Jorunn

Lakrisstang sa...

Så flotte kort!!
Stilig med sånne dingleøyne.... Husker jeg også brukte en del av det for noen år siden!!
(Var kjempestilig på gutten, men helt greit på jenta også)
Søte de Sugar Nellie stemplene!

Ila sa...

I love your style!! Such Gorgeous and Fabulous creations!! All these cards are Amazing!!