søndag, mars 02, 2008

Helga er over...........for denne gang... i morgen er det skole igjen for "minstemann" i huset....
Vinterferien er over og det er 2 uker med skole, før påskeferien kommer...
Ikke lenge mellom fridagene i år gitt!!
Her har helga foregått i stille former, jeg har pleiet meg selv...
I går hadde vi besøk av søstra mi og mannen, hvorpå jeg prøvde å påvirke dem til å bli med på en liten feiring av min forestående ..årsdag under en palme et sted ute i den store verden.... så vil tiden vise om jeg har lyktes!!
Eldstemann har vært på Hafjell en tur, og i kveld har minstemann og stempelgalmannen vært på bowling.... (irriterer meg ufattelig at jeg ikke sendte med kamera)


Men dere .....se under her a!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har fått en personlig hilsen fra Tim Holtz..... ikke værst !!!
Etter utfordringen fra Saltehttp://www.saltescrap.blogspot.com/ i januar, som dere har kunnet lese om tidligere.... kom jammen Salte hjem fra USA med en tag til meg i kofferten!!!.. tror jammen hun kjøpte ny koffert der borte og jeg, bare for å frakte denne tagsen hjem.... *fnis*

Heldige meg!!!









































Ellers har jeg puslet med en ide i hodet mitt om et påskeegg...
Har sett noe lignende i en interiørblogg et sted, og fant ut at jeg måtte prøve...
Da har jeg altså kjøpt et slik"gyselig" påskeegg.... i allskens farger, og pyntet det selv!!
Brukte noen ark fra de gamle bøkene mine, litt blonde, et gammelt bilde(printet ut), en heklet blomst, 2 prima og 3 brads!!
Tusen takk til søstra mi Kari for "hekleblomstproduksjon"...pip... trenger snart flere....

Dette skal jeg fylle med masse godt til påske tenker jeg.... hihi..
og Kari, du skal få smake av egget... i bytte mot flere blomster.....






9 kommentarer:

Moia sa...

Nydelig påskeegg. Tror jammen jeg skal prøve å lage tre slike til påske, liker ikke de glorete gule så godt jeg heller. Koselig med hilsen fra Tim Holzt da, han er jo en guru for mange scrappere.

Berit sa...

Wow .. skal si at det påskeegget er et flott ett!! Her ligger det et lite ett i grelle MM farger.. :)
OG en personlig hilsen fra Tim - skulle vel bare mangle, når man tenker på det flotte kortet du sendte med over til han!!!!

Jeg er vel hjemme fra treff - koselig som alltid! Men produksjonene ble så som så..*kremt*

Håper ryggen ikke plager deg for mye utover uka! Go' bedring med den!
Her skal det fixes og ordnes en god del denne uka.

KLEM

neeta sa...

Et så nydelig påskeegg tror jeg aldri at jeg har sett før!!:) Minnes også disse gyselige i fra barndommen :D

Og så lurte jeg på en ting, disse gamle bøkene dine som ser så lekre ut på dine kreasjoner - har du tips om hvor jeg kan få tak i lignende? :)

Håper du får en fin uke!

Inger Marie sa...

Hei Hilde!!

Så utrolig gøy å få hilsen fra Tim Holtz da..
Fikk jo en tag fra han jeg også når jeg var med i NM og det var jo bare så utrolig gøy :)
Så mega
stilig påskeegget ble. Du er bare så kreativ Hilde, en fryd å besøke bloggen din. Har vært litt kreativ idag jeg også.

Ha en fin ny uke

God klem

Mariannes Kort og Stempling sa...

kult med hilsen fra Tim Holtz - den hadde havnet i glass og ramme her i huset!!!
Påskeegget var kjempe flott;-)
Ha en strålende uke..
Klem fra Marianne

Jorunn sa...

Ååå så nydelig påske-egg, det må eg sei er litt av ei forandring av dei grelle ja!!

har du fått tusjane dine? Litt tidleg endå kanskje...Gleder meg til å sjå motiv som du har fargelagt med dei!
Eg fekk Simon og Lola stempel i posten i dag, og gleder meg til å ta fatt!! jippi!!!

Anonym sa...

Nye ting på gang ser jeg :-)
Moro...så kjeeeeempekoselig påske-egg:-)
Jeg løøøøper hjem og hekler flere blomster. Koselig at de kom til nytte :-)

Elisabeth sa...

hei hei;)
ååååå så heldig du har vært da og fått personlig hilsen fra selveste HAM... det må du neste ramme inn hi hi.. men så lagte du et utrolig flott kort til han også da;)
og det påske egget var jo bare så stilig da. Du er bare så innmari kreativ du altså. Kjempe gøy å besøke bloggen din!!
Ha en kjempe fin uke
Klem fra elisabeth

Maria O sa...

Det var inte dåligt, en personlig hälsning från Tim Holtz. Åh villka härliga påkägg.
kram Maria.