lørdag, mars 15, 2008

Tusen tusen takk!!

Her har påskeferien startet for fullt! Flott vær har vi også hatt i dag..
Lørdagen har blitt brukt til litt rundvask og "dressjakt"... begge guttene her i huset trengte nye dresser, så vi har vært en runde og shoppet litt. Ellers har jeg i dag betalt depositumet på en reise som skal foregå på sensommeren.....*gledermeg*

Men så til overskriften, de siste dagene har det vært litt å gjøre for postmannen vår.. Det har dumpet ned noen pakker til meg.... og det er alltid digg.

*først vil jeg takke Lene og Gudrun http://3ndypapir.blogspot.com/ for en flott pakke med masse nyheter..... og jeg har allerede prøvd meg litt... de nye arkene deres er bare helskjønne!!
(ta en titt under her)
*så må jeg få takke "Neeta" http://papirrommet.blogspot.com/ for en helt herlig pakke med masse heklede blomster og et nydelig stempel(som jeg faktisk har siklet litt på en stund)
Også de har jeg fått tatt i bruk i dag.
*og tilslutt vil jeg få takke Paula fra dekorera med mera http://dekoreramedmera.blogspot.com/ som har sendt meg en nydelig pakke med de nye arkene fra Maja Design. Disse ligger ennå til beskuelse, og skal nok ibruk i løpet av helgen..

Tusen takk til dere alle sammen, en stor klem og GOD PÅSKE






6 kommentarer:

Lene S sa...

Ååå så kult! Morsomt at du likte pakken :o) :o) Layouten er helt rå!

KLEM!

piabau sa...

De er bare kanon flotte de kort du laver og et supert lo

neeta sa...

Så gøy at du likte pakken:) Og for noen nyyydelige kort du har laga, nå ble jeg skikkelig inspirert til å gå og lage noe! Utrolig kul layout også!

Og bare så det er sagt, så er det ikke jeg som har laga de lekre hekla blomstene, det er mamman min. Og jeg spurte før jeg ga de vekk altså, hihi;)

God påske!:)

Nina sa...

Så lekre kort, og kul LO! og jeg er ikke misunnelig på pakke fra 3ndy design altså....lukker øya for dem jeg ;)
Ha en riktig fin påske :D

Paula/Dekorera medmera sa...

Tack själv för se söta små runda servetterna!

Glad Påsk!
Hälsar Paula

Salte sa...

Digger digger!! Mester ;-)