lørdag, mars 22, 2008

Da er jeg her igjen!!

Etter påtrykk fra søstra mi, som tydeligvis har god tid i påsken... må jeg lage et innlegg her i dag!
Hun har vært inne i bloggen min flere ganger de siste dagene, og er ikke fornøyd med at jeg har latt det gå helt siden torsdag uten nye innlegg!!

Så her kommer det ett altså!

Under her viser jeg bestillingsverk for en kollega.
Har "sladdet" ansiktene. Håper dere syns det er OK å se på kortet/boka alikevel.
Det er en bok laget av 2 papirposer. Smekket full med alt slags dill dall, som slike små jenter liker!!

Takk for at du titter innom, og JA..jeg er veldig glad for kommentarer!!!!










6 kommentarer:

neeta sa...

Denne boka var helt nydelig!:)

Anonym sa...

RÅFIN...ikke mer å si om det !
Søster'n

Connie sa...

Total lækkert album. Super fint.

piabau sa...

Super, super flot album, med rigtig mange lækre detaljer, woouw

Maria O sa...

Vilket underbart album.Så snyggt papper det rosa som du gjort ramar, hörn och blommor av. Kan tänka mej att det glittrar mycke . Många fina detaljer.
Maria

Anonym sa...

ÅÅÅÅ den boka ble råflott....og tenk så glad Sara blir når hun får denne.
Masse herlige, jentete detaljer.
Du ruler Hilde!!!

Klem fra Mona