tirsdag, mars 25, 2008

New look!!

Pusler litt med noen forandringer i bloggen min, i ledige stunder.
Så får vi se hvor det ender!

viser dere i dag litt interiør.. har dilla på det og jeg... en blanding av gammelt og nytt.. har alltid hatt sansen for en blanding!

Først noen kopper jeg har kjøpt meg i det siste.. fra Greengate. *sukk*
Så litt detaljer rundt om i huset vårt.. figurene er det mamma som syr..

Nederst kortet som jeg hadde med i kort-o-mania på scrapping.no denne uka... og....juhuuuuuu jeg vant!!
Tusen takk for alle stemmene!!

Så har jeg lyst til å gi dere en link: http://bibbisdillerier.blogspot.com/
Håper det er ok Bibbi??!!
Bibbi er nemlig til stor inspirasjon for meg, og nå har hun endelig fått seg egen blogg!!
Ta en titt, og dere blir garantert ikke skuffet!!!









































































































19 kommentarer:

mi@ sa...

Så mye flott! Skulle gjerne tatt en titt i heimen din ;-)
De koppene var jo skikkelig søte da!

_Kine sa...

Hihi, jeg digger "frokost på senga"-skiltet :)

Nina sa...

Så kule dokker - og det kortet fortjente jammen en pallplass!! :)

aase sa...

Grattis med nok et lekkert kort!!! Digger stilen din, det vet du jo!!!! Jammen lekkertmednytt oggammaltsammen ja!!! Du må nok innom meg i butikken en dag du er her østpå!!!!

Hils mamman din å si figurene er bare så flotte!!!

Berit sa...

Gammelt og nytt er herlig mix! Og de flotte figurene til mamma'n din da! Jeg digger også "frokost på senga" skiltet! Herlig!!!

Flott kort med kjente detaljer ;)

Ha en fin uke i snøhaugen!

KLEM

petraso sa...

Underbart Kort! är så Kär i de stämplarna och ra millers också!!!

Kempe flott du har det i huset dit!!!

Masser me kramer

Maria sa...

Så kult at du viser noe annet enn kort også og for en fin heading du har laget deg!!!
Artig å titte inn hos deg!
Klem - Maria:-)

Anonym sa...

I so can't read your blog but do enjoy visiting...and love your new banner.
Jane

neeta sa...

Så fint det var blitt her:) Og jeg digga det frokost på senga-skiltet, hihi!

Livy sa...

Hei!
Ja Greengate er digg altså! De har så mye lekkert! Koselig med detaljbildene du viser!

Kortet var kjempefint, liker stilen din:-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

**Inge** sa...

Love all the things you took a picture from. Those two greengate cups are so cute, greengate has such gorgeous stuff!

Awesome card Hilda, love your style:-)

XO, Inge

aase sa...

Glemte å skrive at koppene var skjønne jeg!!!

PS. Du kan sjekke bloggen min også!!AWARD

~ Skorpion ~ sa...

Nyyyydelige kort, det posekortet var skikkelig herlig!!! Takker så mye for pakken som dukket opp i postkassen min, veldig bra ;)

God helg!

PS - det skiltet var stilig!

tiina38 sa...

Many beautiful "handmade", Boy stamp is beautiful!

t.tiina38

my blog:
www.tiina38.vuodatus.net

Heidi sa...

Du har så masse fint i bloggen din. Alltid kjekt å komme hit og se. Og kortene du lager er bare så flotte-man får masse inspirasjon tusen takk.

Klem

petra/paradise sa...

Hejsan gumman! Vad fint du fått här inne på din blogg!!
Vad mycket fint det var å titta på!! *myser* =)
Stor kram till dej å trevlig helg på dej!
kram Petra

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Heisann!
Kjempeflotte kort du lager! Produkt fra Green gate er så lekre!
- den sydde bamsen var skikkelig søt!
:O) God helg!

bibbi sa...

Hjelpe og trøste, nå ble jeg helt satt ut her! Selvfølgelig helt i orden at du linker til bloggen min. Må bare si tusen takk for det fine du skrev, og ditto! Du er absolutt en stor inspirasjon for både meg og maaaaaange andre! :)

Torill sa...

Så nydelig kort!!! Helt klart en vinner! - Og jeg tror jeg ville ha trivdes i hjemmet ditt, Hilde. Helt i min smak!!!
Har forresten helt glemt å spørre om det er greit at jeg har linket til deg på bloggen min. OK? - og du - tusen takk for teamtiden i ett trykk!!! vennlig hilsen Screppa (Torill)