lørdag, mars 29, 2008

Heisann sveisann!!

Lørdag kveld, og jeg sitter her i stua og skinner.... et glass med god rødvin og splitter ny laptop.
Denne uka har vi hatt oppdrag å handle laptop til foreldrene mine. Og når vi kom over et bra kjøp, fant jeg ut at også jeg skulle kjøpe meg en!!

Ellers suser dagene avsted som vanlig. Holder på med litt konfirmasjonsforberedelser. Inbydelsene er sendt ut, og bordkortene er under planlegging.

En liten sneekpeek på neste helgs kurs i Kongsvinger kan dere se under her.
Da er jeg invitert til Scrapparguri, og skal prøve å lære bort litt knep!


2 kommentarer:

SCRAPPARGURI sa...

Jeg gleder meg til du kommer til Kongsvinger! Sneakpeaken ser flott ut (kortene er nyyyydelige) Vi sees til lørdag.Klem fra Marianne

2ne sa...

Det var sååå inspirerende å være på kurs med deg!! Takk for en kjempefin dag!