lørdag, mars 22, 2008

Det ble visst enda ett innlegg i dag.... greit når jeg først er i gang!!

Har laget en LO til Sondres konfirmasjonsalbum..
Et kjært gammelt bilde som kanskje ikke har den beste kvalitet..
Beklager at jeg har fotografert layouten i dårlig lys... men jeg syns det er så vanskelig og scanne
når jeg vil ha med scallopkanten.. Fikk ikke det til pent..så da ble det sånn!!

Under layouten er det et kort jeg har laget i påsken.
Har brukt ark fra 3ndydesign, som jeg har fått av Lene Solhaug!
og Stemplet har jeg kjøpt hos Steffens i Oslo. Det er fra Papilio.... og jeg syns det er såååååå fint... Malin, du er en mester til å tegne!!


11 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig noe nytt å beskue.....
Sondre er helt herlig der :-)
Et nyyydelig minne i albumet !!
Søster'n

Charlotte Ravn sa...

Sikke nogle flotte ting du laver, det er jo en ren fornøjelse at se på!

Linda dekorerar sa...

Hej!!
tack för kommentaren.Hittar mycket Inspiration här ser jag.KUL!!!
/Linda

piabau sa...

Super flotte kort, jeg for så meget inspiration ved at se de lækre ting du laver

Moia sa...

Så mye fint og nytt du har lagt ut her. De stemplene fra Sugar Nelly er bare helt herlige. Takk for inspirasjonen og fortsatt god påske, fortsatt 1 dag igjen av ferien. Klemz

Scrappelise sa...

du er virkelig produktiv og masse lekkert er det også! Da er det altså en dag igjen av påsken.. kos deg veldig da!

Camilla sa...

Åååå kjempefint kort! Utrolig søtt stempel:)

petraso sa...

Vart köper du suger nellie??? Så fina......
såååååå underbara alster du gjort!

sulie sa...

A fantastic Layout, I love your embellishments!

Sanna F sa...

Underbart vacker bok!!!

petra/paradise sa...

Jättefin lo och ett härligt kort!! =D
Fina detaljer på dem båda!! =)
Hoppas du haft en trevlig påsk!
MÅnga kramar Petra