onsdag, mars 05, 2008

Favoritt utfordring http://audsn.blogspot.com/2008/02/favoritt-utfordring-favorite-challenge.html.

Og her er altså mitt favorittstempel..
Når denne utfordringen kom måtte jeg virkelig tenke meg godt om.... hadde jeg boen favoritter da?? Jeg som har så mange stempler, føler meg innimellom litt blasert... har jo fått så mange stempler siste året, i forbindelse med div oppdrag...
men det som dukket opp i hodet på meg er et gammelt og kjært stempel fra Penny Black.
Det er faktisk fortsatt en favoritt hos meg.. Dette er et av de første stemplene jeg kjøpte meg.
og et av de få jeg fortsatt bruker av og til..
Så da plukket jeg det fram igjen, og laget et konfirmant kort... for det vet jeg at jeg vil få bruk for snart.....


9 kommentarer:

Elisabeth sa...

ååååå nydelig kort igjen her Hilde;) og masse fine bidrag hadde du i ett trykk sist;)
ønsker deg en god helg
klem fra elisabeth

Aud sa...

Så utrolig lekkert kort!♥
Blir alltid i så godt humør av å se dine kort, du har en sånn herlig stil, - jeg har så lyst til å få til sånn jeg også... ;o)

Tusen takk for at du vil være med på utfordringen! Lykke til på søndagens trekning! =D

Lene S sa...

veldig koselig kort! Nydelig stempel det der :o)

(Ski ligger 25 - 30 min sør for Oslo. ;o))

Wenche sa...

WOW! Kjempelekkert kort - helt i din stil! Kjempekult!

Kristine sa...

Kjempefint kort Hilde!
Du er en mester!!*bøye seg i støvet*
Nå har jeg publisert kortet mitt med "øyne" limt på sugar nellie motivet. ta en titt da vel...
Du er også tagget i bloggen min som en av de ti mest insprerende bloggene.....
Takk for at du viser det fine du lager.
Klem fra Kristine

Torill sa...

Hei Hilde! Tusen takk for flotte ord på bloggen min! Det går bedre med pappa, og det er vi veldig glade for. Snart kan de vekke han også!

og du - nydelig kort altså! Inspirerende som alltid!!!

Inger Marie sa...

Hei Hilde!!

Nydelig kort du har laget :)
Det Penny black stempelet er bare så herlig, har det liggende jeg også (må tas fram igjen)
Super flote kort i Ett Trykk.

Ha en flott helg Hilde!!

Klem fra Inger marie

Claudia sa...

great card.. i love the way you layer all your paper. sooo cool

Scrappegal sørlending sa...

Heisann Hilde!

Wow,du er så flink! Du lager så utrolig masse fine kort. Jeg er blitt helt megainspirert av deg etter jeg møtte deg i kr.sand. Jeg har fått så sansen for stilen din! :) Tusen takk. Så jeg måtte jo bare til slutt lage min egen lille bogg også,der du er linket som en stor inspirasjonkilde. Du kan jo ta en titt.... :)
Men,kan jeg spør deg hvordan du har laga det store dødninghodet su har brukt på et av kortene dine til "store gutter?? Og hvordan du oppbevarer alle stemplene dine,sien du har så mange. Jeg sliter med å finne en praktisk oppbevaring. Trenger såårt noen tips!! :)