lørdag, april 05, 2008

Her er jeg igjen!!
Linselus i dag....... man blir aldri helt vant med bilder av seg selv....*huff*

Ja, i dag har jeg altså vært på Kongsviner for å holde kurs... Dagen startet med at jeg faktisk fikk litt pustevansker... Stempelgalmannen var med til Kongsvinger i dag...så jeg koste meg i passasjersetet med dagens avis... og nesten bakerst.... for å si det sånn.. det var godt at jeg satt stødig.... for der... en liten "herlig" annonse..

http://www.happyhobby.no/ åpner butikk i Gjøvik..... er det mulig tenkte jeg?? joda, det er nok det.... og de trenger ansatte også..................*dåne*

....................................gjett hvem som har søkt jobb a??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så krysser vi fingra og håper at de kan finne meg intressant blandt alle de andre søknadene som helt sikkert dukker opp!!

...tenk scrappebutikk på Gjøvik.....*dobbeldåne*

...men tilbake til kurset i dag. Et fantastisk flott kurs med masse flotte kursdeltagere.
Vi laget 2 kort, det ene et posekort. Vi svertet og brettet og krøllet... akkurat som jeg liker.
Her ser dere noen bilder av kurset, og Hege som viser frem det ene kortet sitt.

Tusen takk for en flott dag, og takk til Hege og Marianne i butikken http://www.scrapparguri.blogspot.com/




5 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Å skulle gjerne vært på kurs med deg igjen...som slave også.
Du er jo en dyktig kursholder så jeg regner med at deltakerene har hatt en flott dag.
Lykke til med jobbsøking - du er en sterk kandidat.
Håper det er ok at jeg linker til deg i min blogg?

ania sa...

LYKKE TIL!! :D

Mariannes Kort og Stempling sa...

Jupp, det ble en flott dag Hilde. Det kan jo hende at vi inviterer deg til oss igjen ;-) Marianne

Helle sa...

Ser ut som dere hadde det kjempefint! Lykke til med jobb-søkingen, du skal se det går din vei der!!

marita sa...

Er det noen som passer bak en disk i en hobby-butikk,så er det deg Hilde:-)
Lykke til!!