søndag, april 06, 2008

Plutselig tilbake jeg, som vanlig.

Nå blir det nok stille noen dager, for jeg har fullt opp hele uka.
Tenkte jeg ville vise dere noen kort jeg har laget..

Først et Magnolia kort, med stempler jeg har vunnet... syns det ble ganske tøft med den grafitti muren.

under der et kort med stempel jeg har fått fra Ladybugs &Friends.Tusen takk Linda!! Stor klem til deg!
Disse stemplene er tegnet av R.A.Miller og er helt nydelige.

Kortene er fargelagt meg promarkers og prismacolor blyanter(MCP teknikk)

Ha en fin uke alle sammen!!



11 kommentarer:

Hanne sa...

*sukk* så flotte kort du har laget, med nydelige detaljer og farger. Her er det bare å finne frem tuben med tålmodighet og smøre tykt på, og vente til du er tilbake med mer :)

Ha en finfin uke!
Hanne :)
- og takk for besøket! :)

Berit sa...

Flotte kort - og du kan å farge med promakers ser jeg!
Prøvde så vidt i går - ble ikke helt fortrolig :(
Ladybugsandfriends stemplene er nydelige - men en utfordring å fargelegge... Men du så gøy!!

Ha en fin uke - ikke stress for mye! KLEM

Lene S sa...

Heisan! Så herlige kort...har enda ikke fått meg Ladybugs... stempler, men jeg må nok gi tapt snart ;o)

Ha en fin uke!

Oddbjørg sa...

Nydelige kort Hilde, og takk for at du var innom bloggen min å skrev positive ting.
Håper det er greit jeg linker til deg i bloggen min?
klem O

neeta sa...

Så herlige kort!:)

Gro sa...

Utrolig flotte kort igjen! Ladybugstemplene er flotte.
Hva synes du om mcp teknikk? Jeg har aldri prøvd, men vurderer å skaffe meg det som trengs.

Marte sa...

Søte kort, Hilde! Godt å ha deg "tilbake" :)

Jeg har lagt ut en liten candyblogchallenge, veldig koselig om du vil ta deg en titt!!

Godklem fra Marte

Heidi sa...

Nydelige kort med masse flotte detaljer. Gleder meg til å se mer!

Klem

Elisabeth sa...

hei hei;)
ååå så masse fint du har laget siden sist jeg var her;) du er så flink;)
og jeg krysser fingrene for deg at du får jobben... egentlig så trenger vi vel ikke det vel... tror at den er ganske så i boks ja.. hi hi...
ha en kjempe fin uke

My Paper World sa...

Fantastic cards! Your colouring is amazing!

petraso sa...

Super flotte kort HILDE!!!!
Hoppes du får Jobbet;) Det hade vel varit het otroligt;