onsdag, april 09, 2008

Lenge siden jeg tok meg tid til å delta i DIVA, men i mars måned var jeg med.

For dere utenforstående så er dette en konkurranse som foregår på scrapping.no hvor man konkurrerer hver mnd, om en DIVA tittel som videre fører til en finale i slutten av året.
Man må levere 5 bidrag, utfra gitte oppgaver.

Denne gangen havnet jeg på en delt 4 plass... veldig fornøyd!!

De fleste bildene jeg har brukt er fra en ferietur med Mona og barna for et par år siden.
den doble siden er av Julie, barnebarnet til den eldste søstra mi.









7 kommentarer:

Lenalandis sa...

Fin LO`s!

Conibaer sa...

Wow! Your LOs are just great!!!

piabau sa...

Super flotte loer og et lækkert kort med den gamle, lækre old look farver og mange fine detaljer

Kaia sa...

Du er så flink.
Utrolig flotte LO'er.
Jeg er stum av beundring ;-)

Lakrisstang sa...

Lekre LO'er alle sammen!!! :)
Falt spesielt for den LO'en med "BOYS" *wub*
Bente

Claudia sa...

awesome pages!

Captain Crafter sa...

your work is totally amazing!