torsdag, april 24, 2008

Heisann!!
Her går dagene som en vind! og jeg rekker ikke oppdattere bloggen min så ofte som jeg pleier...
noe jeg får høre fra flere hold!!! Nå, mamma er du vel mer fornøyd???!!
Siden under her har jeg lånt av Mona, min venninne og kollega. Hun har laget en helt herlig layout om oss...............digg digg digger den!!!!
.og ja, selvsagt henger den i butikken!!



Så kommer et herlig bilde av mitt fadderbarn Petter. Den helga jeg fikk den nye jobben, overnattet han hos oss.. og selvsagt måtte han prøve boblebadekaret... Det er skikkelig stas å få bade når man er på besøk hos oss.... og ja, vi er glad i badet vårt..... om det ikke akkurat kan helt sammenlignes med "badeland".... selv om Petter mente det.....hihihihi
og hesten, selvsagt måtte også den bade!!


Og nå glemte jeg nesten........ kanskje dere vil ta en titt her: http://www.happyhobbygjovik.blogspot.com/

4 kommentarer:

Benedicte sa...

Så moro med ny butikk på Gjøvik, men jeg prøver å komme inn på blogadressen du la ut, men får beskjed om at den ikke finnes...

Maria O sa...

drömjobb och bubbelbad, kan livet bli bättre ??

HegeT sa...

Den LO'n var jo bare helt konge...!!!....
Kan bare tenke meg følelsen av å få drømmejobben.....
Og en bedre "ansatt" kunne de vel ikke fått...

Kommer du nedover til messa i helga eller?....
Hvis ikke får du ha en koselig helg der du måtte være. Også kanskje vi sees hos MaritO en gang....

Fredagsklem fra
HegeT

Captain Crafter sa...

My little girl has the very same horse. Small world!?