søndag, april 27, 2008

Messehelg!
Ja i helga har det vært årets store happening for oss på østlandet!!!
Var en tur innover i dag, for å titte litt!!
Fikk med meg en "make and take" med Linda Salte..... min "guru"
Vi laget en nøkkelring, i cheer kvalitet! Cool!
Ellers Prøvde Mona og jeg å snappe opp noen utstillingsideer til butikken vår!! Og det var det flust av ...
Shoppet litt også : blandt annet MM Tiny alphabets, clear pynt, masse mønstertape fra Prima. og Lace/blondetape fra Creative imaginations.
Ellers likte jeg veldig godt Pink Paislee, Kaiserscraft, og dessuten alle de nye norske arkene!!
fra 3ndyDesign, ScrappersChoice for å nevne noen.
Ellers var vi innom standen til Vi Scrapper... Ny utgave med "førpremiere" på messa....
Og tusen takk til jentene bak bladet!!!! Et flott blad fikk jeg med meg hjem... det skal leses fra perm til perm!!
Var glad for at dere kunne bruke noen av bidragene mine denne gangen!! og bildene dere hadde tatt av det var nydelige!
Ellers må jeg takke, alle jeg snakket med for alle lykkeønskningene jeg fikk i min nye jobb!!
Dere var alle så positive, og jeg føler at dere alle mente hva der sa om at jeg nå har funnet drømmejobben!! Klem til dere alle for at dere har troen på meg!!
Så til kortet under her... Et kort som var ment for Kort-o-mania denne uka.. men som desverre ikke kom fram til fristen.
Her er det hvertfall!!
Ny uke, nye muligheter..!!!!!


6 kommentarer:

piabau sa...

Det er bare så super flot, råt og alligevel et feminint look

Berit sa...

ÅÅ - ja du er helt rå!!!
Så stilig!!!
Innmari dumt at det ikke nådde fram til fristen!

KLEM

Lene S sa...

Så lekkert!

Takk for sist :o) Veldig koselig at dere kom innom oss, vi skulle hatt enda bedre tid til å skravle. Neste gang ;o)

Linn sa...

Takk for sist!!! Alltid like hyggelig å treffe på deg : ) Takk for flotte kortbidrag til Vi Scrapper - og til lykke i ny jobb!!

Salte sa...

Guru *dåner* HALLO - det er du som er mitt idol da - gåkke ann å tulle med det altså!!!!!

Veldig koselig å se deg igjen ;-)

mo9ca sa...

Åh - så synn at vi ikke fikk møttes nå når vi først var på samme kant av landet *knis*.. Hadde jo vært så hyggelig!
Men men, får satse på at anledningen byr seg igjen senere ;)

Jeg skulle så gjerne hatt adressen din da, siden det ligger en liten oppmerksomhet til deg her;) Pay it forward vettu ;)

Og- digger kortene dine jeg!!

Lykke til videre i drømmejobben din Hilde, er skikkelig misunnelig på den ja!!

*klem*