onsdag, april 30, 2008

Juhuuuuuuuuuuuuuuu!!

Jeg har vunnet kort-o-mania på scrapping.no...
Dette er en konkurranse som har gått over 12 uker.Hvor man samler poeng for hver runde man er med... og sammenlagtseieren gikk altså til meg....
Tusen takk til alle som har stemt på meg!!!!! *klem*

Ellers flyr dagene avsted så det suser. Jeg jobber vel mye fortiden, men håper det roer seg snart. Det skal bli godt med en fridag i morgen tror jeg!

I dag er det jobb i barnehagen, og etter det reiser vi på Ikea for å handle inn bord og stoler til butikken. Slik at vi blir klare til å holde kurs neste uke!

Må heller ikke glemme: GRATULERER MED DAGEN TANTE !!! .... og som det står på et stempel jeg har i butikken.... du begynner ikke å bli gammel, du er bare født alt fortidlig..... hihi...klem fra meg til deg.

Under her er et kaffefilterkort jeg har laget til å ha i butikken. og et bestillingsverk.
Og hvis dere ser på det underste kortet..så har jeg fått dilla på noe nytt.....nede i høyre hjørne.....en melkekork fra melkeflaske..... noe jeg har kjøpt "overthere".... syns de er sååååå kuuule!!...(men så er det mye rart jeg liker da...)



12 kommentarer:

Salte sa...

Hærlig Hilde!! Kos deg på fridagen i morgen - det skal jeg! Gleder meg til å besøke butikken - må få til det i sommer!

aase sa...

Gratulerer med kortomania,ingen bombe spør du meg men.......du er rå.Jeg digger dine arbeider!!! Knalltøft det kaffefilterkortet!!!!
kos deg med fri imorgen!!!!!

Berit sa...

En velfortjent fridag i morra!!!
Nyt den !!!!

Og gratulerer med seier'n i kort-o-mania!!! Vel fortjent den også!!

Nå skal jeg kose meg med arkene jeg snopet i går, inntil jeg får bildene inn døra. KLEM

neeta sa...

Gratulerer med seieren!:) utrolig fine kort, og kjempestilig med den melkekorken:))

Jorunn sa...

Gratulerer med kort-o-mania-seieren, veldig velfortjent ja! Kortene i innlegget her var lekre som alltid :) Nyt fridagen i morgen :D

piabau sa...

Gatulerer, det er også velfortjent sejer, du laver så flotte kort med mange detaljer

Annette sa...

Gratulerer med seieren i kort-o-mania!
Med slike imponerende, lekre kort er det ikke rart du fikk mange stemmer :-)

Linda dekorerar sa...

Grattis!!
Hittar alltid en MASSA kul och inspirerande när jag kikar in här.Kaffefilterkortet är det stark liftvarning på.
Roligt att du öppnat butik.
*KRAM*

Scrappelise sa...

gratulerer med kortseieren! Den var fortjent!

monica sa...

Så mye fint du har laget...Og den butikken deres på Gjøvik har jeg så lyst til å besøke neste gang jeg er hos svigermor på Hadeland:O)

Hege S sa...

Gratulerer med seieren i kortomania :-)Velfortejent du lager såååå mye lekkert :-)

nillar sa...

Vad mycket fint du gör! Och vad roligt att se att du använder dig av virkade blommor - virkar du själv? Jag har nyligen gjort ett kort med en handgjord virkad blomma och det gav mersmak..