torsdag, april 03, 2008

Det er vel ingen hemlighet at jeg har fått øynene opp for både Ebay og Etsy...
Og på Ebay i påsken fant jeg disse, "homemade" arkene og tagsene.... syns de bare var sååååååå fine... så jeg mått jo noen........ Tror dama har farget arkene og tagsene med kaffe, for hun reklamerte med nydelig lukt... og det stemmer.. det lukter helt nydelig!!

så et kort da, som jeg har laget med noe av materialene jeg handlet...Just my style!!

Helt til slutt viser jeg et bilde av stua mi, og en Tildajente som mamma har laget til meg... er hun ikke søt.... passer jo perfekt til Greengate koppene mine......hihi


























8 kommentarer:

_Kine sa...

Åh, kortene dine er så nydelige!! Alltid herlige farger og flotte detaljer :)

neeta sa...

Sååå nydelig kort!! Og utrolig fine tags og ark du har fått tak i:)

Claudia sa...

hilde.. these are beautiful.
hope you are well!

Beate sa...

Likte veldig godt de arkene du hadde fått tak i og tagsene også. Ebay sa du? Tror jeg må ta meg en tur dit. :)

My Paper World sa...

Wow! absolutely BEAUTIFUL!
Have a wonderful weekend!
Nicola xx

Hanne sa...

Plutselig fant jeg enda en blogg - og her var det både så mye fint å se på og så mye hyggelig å lese at jeg gjerne vil få legge en link hit, så jeg ikke går meg bort neste gang :)

God helg fra Hanne:)

Stines lille verden.... sa...

Heisann!! Du er jo en mester i kortlaging. Stilen din er fantastisk!!! Og de hjemmelagde arkene og tagsene var nyyydelige. Jeg tørr ikke lære meg ebay jeg ...*knegg* Redd å bli hekta der ...også :PPP

Klem Stine (fru_pigalopp)

Maria O sa...

Åh, men det skulle väl passa dej perfekt.Lycka till med jobbansökan.
Härlig träff ni haft. Gillar han långa gubben, häftig.
Kram Maria