tirsdag, april 01, 2008

Heisann!!
Ny uke og nye muligheter!!Tirsdag i dag, og jeg har fri fra jobb... Godt med noen fridager innimellom kjenner jeg..
Når man snakker om nye muligheter.... har tenkt på dette lenge, men ikke nevnt det for noen..
men nå har jeg bestemt meg... Jeg slutter å stemple og scrappe..
Det tar alt for mye tid, noe som går ut over både familie og arbeid. Jeg har mistet lysten og føler alt som en plikt!!!
Det blir feil, helt feil.... derfor er det nå slutt... og dette er muligens den siste layouten dere ser fra meg..

Istedet har jeg funnet meg noe annet jeg brenner for, som jeg skal bruke litt tid på, nemlig aksjer og investeringer på børsen.....

Bloggen min blir da muligens stengt om kort tid, Beklager dette.. men sånn er livet.. man må videre her i verden!!!!


14 kommentarer:

Marit sa...

Helt enig Hilde at det er godt med fridager innimellom,nyt den.

Forresten visste du at det er 1.april i dag???? Har dårlig tro på at du slutter med din store lidenskap,da blir vi fattige i denne scrappeverdenen.Har stor sans for dine kreativekrumsprang. :-)

Salte sa...

Dårligste spøken i manns minne Hilde!! Hehe

Lene S sa...

Jepp, right! LOL Men det var et veldig godt forsøk!

*fnis*

Surfine sa...

nice try:o)

Berit sa...

Innmari dumt av deg og slippe denne nyheten akkurat i dag!
Og jeg vet at papir er livet ditt!!
Så jammen meg godt det er 1. april i dag!

Bomringer har vi vel nok av.... =)

KLEM

Stine sa...

Haha, tenkte ikke over at det kunne være aprilspøk først, men hadde vært veldig synd om det ikke var det altså!! Bytte ut stempler med aksjer hørtes dessuten fryktelig kjedelig ut.. :)

aase sa...

Denna gikk jeg faktisk ikke på altså!!!!!!!!!!!!!!! selv omjeg har blitt lurt et par ande steder idag!!!

neeta sa...

Haha, der lurte du meg nesten ;D

Anonym sa...

Ha ha....du lurer ihvertfall ikke meg!!!
Jeg kjenner deg altfor godt til at dette er sant.

Klem fra Mona

Sofie sa...

Ha, ha... Ja, 1. April!!! Fik godt nok noget af et chok, for hvordan kan man stoppe scrap & kort? Jeg tror simpelthen det er fuldstændigt umuligt... Og så specielt dig som er så kreativ:0)

Nu er jeg mere rolig egter jeg opdagede det forhåbenlig er aprils nar;0)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Hihihi!!! tror kanskje dette er din lille spøk for dagen eller....?

Kari sa...

Puuh!! Ble en stund alvorlig bekymret her, helt til jeg kom på hvilken dato det er idag...;))

Maya sa...

Jada....gikk rett på...NOT :-))

Liten scrapper sa...

Tror egentlig ikke så veldig på den der:-) Man slutter liksom bare ikke med scrapping... hehe

Hilsen Liten scrapper