torsdag, april 17, 2008

Tusen tusen takk alle sammen!!

Setter så ufattelig pris på responsen vi har fått i dag, i den nye butikken!!
Det har strømmet på med kunder absolutt hele dagen, det har vært helt ubeskrivelig!

Og tusen tusen takk til alle dere som har kommet med og sendt oss blomster!!
Det var veldig overraskende og rørende.. Når har vi butikken full av blomster!!

Vår første arbeidsdag har gitt mersmak, og jeg gleder meg til å ta fatt på en ny dag i morgen!!

Det kommer bilder fra åpningen etterhvert, men jeg glemte desverre kameraet i butkken!!

Klem fra meg!!

4 kommentarer:

Lene S sa...

Så moro!! Nå gleder jeg meg til å se bilder. :o)

_Kine sa...

Så gøy!! Gratulerer med ny butikk :D

Jorunn sa...

Gratulerer så masse med jobb hos HappyHobby! Trist at du slutter som DT-medlem i Hobbyhimmelen da, men sånn er det vel bare... :) Lykke til! Stor klem!

Claudia Rosa sa...

Dear Hilde,
this is Claudia over from Pretty Pressings.
I would love to invite you to something. I can not find your private email adress on your blog.
could you shoot me a quick message to claudiaesrosa@hotmail.com
so we can chat in private?
thanks
claudia