mandag, april 14, 2008

WOW!!!!!!
Har hatt en ubskrivelig helg, med lite søvn, mange inntrykk og er egentlig litt matt i dag!
Kort fortalt var jeg på jobbintervju på lørdag.... og jeg fikk jobben!!!*dåne*

Er allerede igang, jobber dobbelt en periode .. med gammel og ny jobb..og vi åpner på:

TORSDAG kl 10.00

Velkommen innom til Gjøvik's FØRSTE SCRAPPEBUTIKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi holder til i Øvre Torvgate 16.
http://www.happyhobby.no/

Og med meg på laget har jeg fått MonaV, en god venninne og støttespiller!!!!!
Vi gleder oss stort!!!!!!!!!!!

Håper dere tar turen innom og hilser på oss!

Hilsen Mona og Hilde

22 kommentarer:

Helle sa...

Gratulerer så mye igjen, Hilde, det må være kjempespennende! Kos deg!! Klem.

Mariannes Kort og Stempling sa...

Grattis;-) Så moro ( jeg har krysset fingrene for deg - og det hjalp!!!!)
Klem fra Marianne

Salte sa...

Yes - jeg visste det Hilde .-) Gratulerer så mye!!

Anita sa...

Gratulerer sååå mye!! :D Happyhobby holder til i nabobyen min, kjempekul butikk med masse fine ting. Lykke til med ny jobb!:)

Berit sa...

Jubler med deg!!!
Jeg tvilte vel aldri på at de kom til å velge deg som leder!!!
G R A T U L E R E R !!! Både til deg og MonaV!!! Blir jo det teamet dekk da!!! :o)

Og je kjæm på åpninga je!!
Må jo sjå når vi får spesialbutikk i "nærmiljø"!! Je gleder meg!!!

Håper dere ikke jobber dekk spent i hjel, men det er nesten så det er verdt det vil jeg tro!!

KLEM

Ellen sa...

Gratulerer så masse, Hilde!! Høres kjempekjekt ut!! Og jeg lover å stikke innom neste gang jeg er på Gjøvik;o) Klem, E*

Ruth sa...

Gratulerer! :D

~ Skorpion ~ sa...

Gratulerer hjerteligst med jobben, snakk om å få rett person til rett plass ;) Nå er jeg ikke i de trakter, men jeg er innom den i Førde jevnlig, he-he!

Lykke til med oppstart og HappyHobby, dere blir en kjemperessurs!!!

Anonym sa...

GRATTIS MED NY JOBB.

Og gratulerer til meg selv og hi hi.......gleder meg vannvittig til
åpningen og tiden fremover..juhu!!!

Stor klem fra MonaV

Anonym sa...

Så gøy da Hilde.Gratulerer så mye med ny jobb.
Stempelklem fra
May-Britt

Kristine sa...

Gratulerer Hilde! Så kjekt å få jobbe med hobbyen sin!!
Ønsker dere lykke til med åpningen og håper mange tar turen innom dere!!
Stor klem fra Kristine=)

ania sa...

Gratulerer begge to!! Så spennende!! :D

Geirun sa...

Gratulerer med ny jobb Hilde!
Etter langt samarbeid og mange reiser sammen vil du bli savnet i HobbyHimmelen og vi ønsker dere begge to masse lykke til og håper dere vil kose dere med jobben.

Moia sa...

Gratulerer med ny jobb. Dette blir sikkert supert! Tror nok jeg må ta turen over til "gærne sia av Mjøsa" Klem fra Moia.

HegeT sa...

Så morro....... Gratulerer så mye med ny jobb!!!!!!.....
Gosh så gøyalt.
Regner med at du kommer til å kose deg glugg ihjel. Du må jo være den fødte hobbybutikkdriver. Heldige de som har fått deg på laget....

Kos deg masse.

Ps: håper du fortsatt få tid til å være litt kreativ ellers også da, så vi fortsatt kan få noe flott å se på her inne i bloggen din....

Stor mandagsklem fra
HegeT

marita sa...

Gratulerer med jobb og butikk:-)
Gleder meg til jeg skal til Gjøvik igjen.

Maria O sa...

Men va roligt. Stort grattis till dej, har funderat på hur det har gått och du verkar ju verkligen vara på språng.

bibbi sa...

Gratulerer så mye med jobb!!! Må jo være drømmejobben det da! :)

Scrappelise sa...

Gratulerer så mye med jobb Hilde og Mona, dette blir sikkert aldeles topp! Og vi som bor rundt Mjøsa er så heldige. Samma å je bor hen i væla bære det er en scrappebutikk i nærheten!

Anonym sa...

Gratulerer med ny jobb Hilde! Og så moro å høre at Happy Hobby åpner butikk på Gjøvik! Kommer innom neste gang jeg er nea'før..

Ann Kathrin

Monica sa...

Gratulerer så mye med ny jobb...Gratulerer til MonaV også. Dere kommer til å bli et superteam:) Jeg kommer helt klart innom på torsdag !!

Broggis sa...

Gratulerer så mye med ny jobb!! Høres helt supert ut! Tror jeg må svinge meg en tur mot dere trakter!
Lykke til!