lørdag, mai 24, 2008

Da skulle alt være klappet og klart for den store dagen !!!!
I morgen konfirmeres Sondre.. Vår "lillegutt"........ mange tanker rundt det ja, for en stakkars mor..
Men alt begynner hvertfall å "flaske" seg her i heimen... Jeg er ferdig med en hard arbeidsuke, vi har handlet inn, pyntet bord og fikset og ordnet....
Maten kommer ferdig og det samme med kakene... ikke en eneste en skal bakes i stempelgalheimen... og det er godt å tenke på... for kaker er ikke min sterkeste side.
Legger ved litt bilder av bordet og blomstene... og hvis noen lurer hvorfor det er fargen ROSA på bordet så har det sin forklaring i at Sondre skal ha selskap sammen med sin kusine Guro... og de har valgt en farge hver..... og da altså ROSA og BRUN.
Syns det ble fint jeg, selv om det ikke er verdens mest maskuline bord. hihi...

Et bilde av konfirmanten i sine festklær.... *smelt* har er jo søt da!!!!
Så har vi kortet fra oss her hjemme i stempelgalheimen.... vet dere, jeg glemte neste å lage kort til han jeg.... var så konsentrert om at kompisene måtte få kort..... så dette kortet har blitt til i dag.... papirstrimlene har jeg "lånt" av Mammalie... charmsene har jeg kjøpt av Gyda...taggen som henger på kortet er mosegummi... det ble litt kult syns jeg.
Stemplet kommer fra Tim Holtz.
Gaven fra oss får forbli en hemlighet til i morgen...


Så må jeg legge beina høyt et øyeblikk, nyte kvelden med et glass rødvin.... og håpe at bunaden passer i morgen....


10 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig bord - og jeg tipper at det blir kjempegodt mottatt av gjestene, og de lekre bordkortene da!!! :)
Strimler er gøy :)

Ønsker dere hjertelig tillykke med morgendagens store hendelse! Måtte været bli mye bedre enn i dag.. ble en våt fornøyelse å være parkeringsvakt gitt... :/

Stor klem

Salte sa...

Lykke til med konfirmanten i morgen Hilde!!

Heidi sa...

Åhhhhh...tenk at veslegutten din blir "voksen"...sukk...
Flott bord syntes jeg :))
Håper dere får en super dag i morgen, kos dere masse.

Stor klem!!!

marita sa...

Hei Hilde. Har en "liten" gutt jeg også som er konfirmant i morgen, uff som denna tiden går.
Gratulerer med morgen dagen.

Klem fra Marita

HegeT sa...

Gratulerer med konfimant i morgen.

Håper alle ting kommer på plass, og du kan nyte litt av festen også, og ikke bare være vertinne..

Nydelig pyntet bord, og kortet var jo som vanlig bare et lite kunstverk....

klem
HegeT

Mariannes Kort og Stempling sa...

Flott bord!!! Håper dere får en strålende konfimasjonsdag Hilde!!!!

Anonym sa...

Hei hei.
Lykke til med konfirmanten i dag.
Nydelig pyntet,nyt dagen;-)
Hilsen
May-Britt

neeta sa...

Sååå lekkert bord dere har dekket!! Nydelig!! Kjempefint kort også, det tenker jeg konfirmanten blir glad for;) Lykke til med dagen!!

Heidi sa...

Håper dere har hatt en kjempefin dag - og gratulerer til konfirmanten. Nydelig kort og nydelig bord.

Klem fra Heidi

Marit sa...

Litt på etterskudd..men gratulerer så mye med konfirmanten :)