torsdag, mai 08, 2008

An Exciting Announcement!!!

Jeg er smigret over å ha blitt spurt om å være med på denne nye skissebloggen, som Claudia har dratt igang!!
Og skisseutfordringsbloggen har offesiell åpning i morgen fredag.. Det kommer nye skisser hver uke..så følg med!!

I have some really exciting news to share with you ladies today!!! You KNOW how much I love sketches, right??? I think that I'm so much more creative when I have a sketch to draw from, because that's one less thing I have to stress about, right?? Do you feel that way too?? Well, if you like sketches, this is gonna rock your world!!!I am going to be part of an awesome SKETCH CHALLENGE BLOG!!!! Woohooooo!!! How exciting is that?? Not only will we be posting a new sketch for you to try out each and every Friday, but the team that we have put together is from all over the WORLD!! So you will get to try out sketches that have been designed in Norway, Germany, USA, England, the Netherlands, France and of course, Canada!!! I'm SO proud to be a part of this international group of talented ladies and we call ourselves The Sassy Sketchers!!! Cute, right???Anyway, we are all busy at work creating our cards to post for your viewing pleasure this Friday!!! So be sure to stop back in here and I will link you up to the new Friday Sketchers Blog!!!!Now what do you think of that?????

9 kommentarer:

bibbi sa...

Så spennende!!! :D

Elisabeth sa...

hei hei;)
så spennende da... og fy søren så mye lekkert du har laget siden sist jeg var her.. du er knall flink;)
ha en kjempe fin helg
klem fra elisabeth

HegeT sa...

Åhhhhhh, så moro.....
Jeg også bare elsker skisser, sp jeg kommer tiæ å vøre fast innventar i den bloggen....

Så morro at du ble spurt om å være med da......grattis....


Klem
HegeT

Ila sa...

Wonderful!! I can hardly wait the see the sketches!!

neeta sa...

Så utrolig bra!!Du fortjener virkelig den plassen, så dyktig som du er!:) Gratulerer!

(Jeg kom på nå at jeg har helt glemt å sende det bildet til deg, huff.. *blush* Skal sende det med mannen nå når han går på jobb;))

Ha en nydelig helg! Klem fra meg:)

Berit sa...

Go' morgen! Er du oppe allerede??
Her ble det litt områkking på dagens gjøremål, men styrketrening blir det - loftet må ryddes!!

Gratulerer med deltagelsen på skissebloggen, gleder meg til å se hva som skjer framover!

Og du - tusen takk for en koselig ettermiddag og kveld hos dere i butikken i går. Du verden så produktiv jeg var... *fnis*

Kose deg med fridager!!! KLEM

muhren sa...

Hej hej!

Ville bara önska trevlig helg!

Mvh Linda

ellas sa...

Så kjekt med den nye skisse bloggen. Der må jeg jammen følge med. Og det må jeg jammen meg her i bloggen din også ser jeg!! Så utrolig mye fint du lager. Digger stilen din. Og den søte posen her nede var bare nydelig!!

Annette sa...

Så stilig!
Gratulerer så mye!
Du har helt klart noe å gjøre i en internasjonal utfordringsblogg!:-)