lørdag, mai 17, 2008

Hipp hurra for 17.mai!!!!!


ER det muuuuuuulig, sier jeg bare!!!! En slik dag burde være forskånet mot kongvinter.....


Vi som har hatt sommer allerede her på Toten.. også får vi DET snøværet på 17.mai!


Ja, ja.. vi får ta dagen som den kommer, men vi er glade for å ha store barn, så slipper vi å pakke oss inn for å se barnetoget i år!!




Jeg holder meg forøvrig inne i håp om at formen skal bli bedre... vært småsyk noen dager... og til uka MÅ jeg være fit for fight igjen!! Mona reiser på ferie, så jeg må styre butikken alene, samtidig har vi konfirmasjon neste helg... så jeg har nok å henge fingrene i!!


Har jo også min gamle jobb, hvor jeg jobber min oppsigelsestid akkurat nå...




Men tilbake til i dag, 17. mai.. vi tar det stille og rolig på dagtid, og så reiser vi en tur til mine forreldere i ettermiddag.






Ellers kom jeg på en ting... Det er mange som lurer og spør om disse melkekorkene mine...


I begynnelsen av april kom jeg over noen slike på Ebay, mens jeg egentlig lette etter noen tags.


Falt pladask for de, og måtte legge inn et bud!
Det er altså amerikanske melkekorker.... Er de ikke kule.... og ja... for dere som lurer... jeg bruker de på kortene mine... Mye rart man skal kunne bruke tenker vel noen av dere... men de som kjenner meg syns vel ikke dette er værre enn "flaskenettingen"...hihi..


Så har jeg syslet med litt maling.. har fått inn noen stempler fra Kort og Godt i butikken, og her har jeg malt et av motivene.... kommer tilbake med ferdig kort... før du aner...
Helt tilslutt kommer min verson av skissen på :http://fridaysketchersblog.blogspot.com/

Litt nye farger til meg å være kanskje, men syns det var friskt.. Stemplet er tegnet av R.A. Miller, arkene er fra MM og Papirloftet.

Sleng deg med du og da vel!!

8 kommentarer:

Heike sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heike sa...

Wow, this is Stunning. The Card is so cute, so beautiful Details.....

Petraso sa...

Helt underbart!!!!!

mjölk korkar *avis* så fine!!!1

Va snö på 17 maj!!!Nej va tråkigt här har det firats massa!!!!
vår norska borg bohus fästning är 700 år och det firar vi med norsk heldag!!!!!!

massa kramar

Heidi sa...

Kjempelekkert alt sammen. Nydelige farger du bruker. Og de melkekorkene er jo kjempestilige. Jeg elsker å finne slike ting på E-bay. Tror postmannen begynner å bli rimelig lei av alle pakkene som kommer hit til stadighet.
Her fikk vi ikke snø til 17 mai men deilig sol. Kan ikke si jeg misunner dere snøen - men alt har jo en skjarm da. Og i Bergen er vi jo ikke akkurat bortskjemte med finvær heller.

klem fra Heidi

petra/paradise sa...

ååh! Vilket härligt kort du gjort!!
jag har också tittat på den där stämpeln med "tvättråd" ;)
supersött =)
Hoppas allt är bra med dej vännen!
fortsatt trevlig helg!
kram Petra

Karin B sa...

Underbart sött kort!
Hoppas ni haft7 en härlig 17 maj! SNÖ!!kolla in i min blogg så får du se lite sommar! Skratt!

Kathy sa...

I love your card!! It is so pretty!! Love the papers and the image....

Jasmins + Sophies Welt sa...

Great card!! I love the paper and the stamping.