søndag, mai 11, 2008

Hoppsann og heisann!!
1.pinsedag og godt med litt fri. Har sendt stempelgalmannen avgårde på golfbanen... mine vakre "små" gutter(som forøvrig er avbildet under her) drømmer søtt enda... noe de forøvrig gjør til langt på dag hvis de har mulighet.
I ettermiddag skal vi i bursdag til Kristina.... Grattis Kristina, du blir 13 år på torsdag!!
Under her viser jeg kortet som jeg bidro med på http://fridaysketchersblog.blogspot.com/
denne uka.. kanskje flere som har lyst å prøve?? Det er flotte premier hvertfall !!!
Her er så mine "søte små" ...iført sine nye klær.. hadde en liten test her en kveld for å se at alt passet, har ikke turt å legge opp Sondre sin bukse ennå, for han vokser som ugress om dagen....
han har vel passert 1,85 .... og er nå bare 1 cm kortere enn Simen..som er 3 år eldre..
Sondre har forøvrig som mål at han skal ta igjen dette innen konfirmasjonsdagen... om 2 uker....
..og det skulle ikke forundre meg!!! Simen er tøff i trynet enn så lenge, når han kaller brodern for "veslegutt".... mon tro om det ikke vare så lenge..... hihi.....

Så et kort jeg laget her forleden, med et trykk jeg har fått av MaritO. Elsker de arkene fra MM.

Den runde "dingsen" på venstre side av kortet med "kruseduller" på.. er kjøpt på Etsy...
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5059905

Så tilsutt en side jeg har laget med bilder av mine foreldre.... Nå mamma ble du vel glad... når jeg legger deg ut på nett??!! hihi..Her har jeg brukt ark fra 3ndypapir, div gammelt scrap, og også her noen ting jeg har kjøpt på Etsy.

Fortsatt fin pinse alle sammen!!

7 kommentarer:

Stempelchaotin sa...

Wow they are absolutely stunning. Such gorgeous creation. Awesome.

mar1ene sa...

Gorgeous card and love the crocheted flower :)
Marlene xx

Heidi sa...

Kjempelekkert kort du laget. Og de guttene dine er jo bare så sjarmerende da. Utrolig hvordan gutter lutselig kan skyte i været ja.
Og når det gjelder mammaen din så har hun all grunn til å være stolt av både bildene og ikke mins siden du har laget.

Klem fra Heidi

HegeT sa...

Så utrolig flott side av foreldrene dine.
Lekkert pyntet, så bildene kom helt til sin rett.

Og gutta dine var jo bare tøffe da....kommer nok til å bli litt av en "kamp" dem i mellom da......etterhvert som de vokser forbi hverandre....

tirsdagsklem fra
HegeT

Scrapmumur sa...

Very lovely compostion!
Bizz

Bendichte sa...

Hei Hilde...og takk for sist! Sveiver innom blogger i dag...så flotte kort du lager...riktig rålekre!
Det er sol og blå himmel her på Hedemarken men gørr kaldt.
Da sees vi på torsdag! Klem fra B.

Vibeke sa...

Nyyydelig LO!!!!