onsdag, mai 21, 2008

Jada, jada.... vet jeg ikke er helt god... og riktig vel bevart....men hvertall... når vi er inne på å scrappe med ting som egentlig ikke er beregnet for scrapping..... sånn som doruller,melkekorker, flaskenetting, CD lommer og kakeservietter..........................

Jeg har nå rotet i kjøkkenskapet mitt og laget et album med matavfallsposer.... Vi er vel flere som har snakket om dette innimellom... og ei på jobb laget et for lenge siden... det dukket plutselig opp i hodet mitt igjen... og jeg måtte prøve...selvsagt...

Har puslet litt med dette noen dager... og vet ennå ikke om det er helt ferdig.... men dere kan jo få se det alikevel.

Akkurat som om ikke jeg har nok å gjøre om dagen.....*dåne*... men jeg slapper av når jeg setter meg ned med slike ting..... .. konfirmasjon blir det vel allikevel.....eller.......??





10 kommentarer:

Moia sa...

Dette albumet ble jo kjempetøft. Liker den litt røffe stilen og den passer jo fint til bildene. Bærre lækkert.

Salte sa...

Du er bare den dronninga du - fikser alt - hele tiden!! Råkult album!!!!!!!!

petraso sa...

Helt otropligt Flott laget!
Hilde du är bäst!!!!!

banglamarie sa...

ÅÅÅ så KULT!!!!!
Rålekkert!!

HegeT sa...

Guriland, hva du finner på.......
Avfallsposer......ja, hvorfor ikke...
Stilig ble den ivertfall, og kommer til å vekke oppsikt på gavebordet....


torsdagsklem fra
HegeT

aase sa...

Hjelpes meg, nå fikk jeg faktisk lyst på avfallsposer!!!! Har ikke det vi!!!!

knallflott album Hilde,du er RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

mi@ sa...

For et stilig album, Hilde! Det var bare helt utrolig rått!

Heidi sa...

Kjempestilig! Jeg har også laget noen sånne album for lenge siden og de er kjempegøye å lage. Og dette var jo bare helt nydelig!

Klem fra Heidi

Tina sa...

Hilde what a fantastic Scrapbook, i am just knocked out by it, it's amazing and you put so much into it, FANTASTIC Crafty Hugs Tina xx

Conibaer sa...

This is gorgeous!!! Just looking at it make me wanna go scrapping!