fredag, mai 30, 2008

Så er snart denne arbeidsuka over også...
Her hos oss ser det ut til at sommeren har kommet innom en tur... Det skal bli godt med helg nå.. sitte på verandaen og bare nyte livet.
Masse jobbing i det siste på på dag og kveldstid pluss konfirmasjon da.... så nå skal det bli godt med en helg fri...... ser man bort fra at vi skal på slektstreff i morgen, så er alt perfekt....
Ellers har jeg gått litt "bananas" de siste dagene!!!!
.....Ebay er tingen når man leter etter rondeller og Charms.... og i min iver etter disse tingene... så har jeg vært flittig kunde hos Paypal...............huff og huff..... så gjenstår det å se hva som kommer i postkassa da...... og ja, jeg har selvsagt kjøpt alt for mye... rett og slett fordi pakkene inneholdt fra 100 til 400 deler....*dåne*
Men jeg har vel noen venninner som også har lyst på tenker jeg.... hvertfall ei!!! hihi, og DU vet selv hvem jeg mener.......hihi...
Under her er bilder av et kort jeg laget for lenge siden, men det har vært på utlån en stund så jeg har ikke fått tatt bilde før nå.

Og så har vi største Stempelgalsønnen da, som har vært på fotosession med en kompis..... ...er han ikke kuuuuuul... blir noe å scrappe dette....
Han er nå akkurat ferdig med engelsk eksamen, og er rimelig fornøyd med livet!! Nå er det snart så han begynner med kjøretimer, og etter ferien fyller han 18.
Ha en fin dag alle sammen!!

5 kommentarer:

Salte sa...

Lekkert kort!! Og slotte bilder av den eldste sønnen i huset! Du må oppdorfre de gutta til flere photo sessions.. hehe - husker godt de sprøe bildene fra i fjor høst!!

Maria O sa...

åh, så härligt kort. älskar swirlen nere i hörnet.virkar du småblommorna sälv?
fina pojkar du har, eller stiliga små män ;-)
kram maria

neeta sa...

Kjempelekkert kort!:) Swirlene og fargene var skikkelig herlige.

Heidi sa...

Kjempefine bilder og flott kort!

Klem fra Heidi

Silvia sa...

Kjempeflott kort!!! :)