søndag, mai 18, 2008

Tradisjonen tro, er det også i år fyrverkeri her på kvelden 17.mai... Denne gangen har ikke jeg orket å ut i "blesten"... men vi sitter jo oppe og følger med.... nå nå det hele er over... venter jeg på at mine "søte små" skal komme hjem fra feiringen....
........hva er vel ikke da bedre enn en blogg oppdattering til...
Laget tags, eller dvs... Arne min sjef har skaffet meg masse tags fra USA, og jeg digger de!!!
Har de i flere farger og størrelser... og under her ser dere tagsene etter at jeg har fått "herjet" litt med de!! hihi Jeg har svertet de med chalk... og stemplet med clearstamps fra 3ndypapir..

Så er kortet ferdig, med trykket jeg viste i forrige post... stempel fra Kort og Godt, ark fra 3ndypapir, melkekork og tags fra butikken...
Natti natti!!

8 kommentarer:

Berit sa...

Hipp hurra for at gårsdagen er historie.. fytterakker'n for en sur og kald dag! Langt bortimot 10-15 cm ekkel snø herover.. Alt ettersom i dala man bor.. Fysj!!

Men hipp hurra for flotte tags! Må se å skrape sammen noen kronasjer og shoppe litt ;)

Håper du får en fin dag i morra, og at du kommer til hektene før en hard uke på jobb, og konfirmasjonen.

KLEM

Dag R. Linnerud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Salte sa...

Sånne melkekorker MÅ jeg ha! Råkule! Og de tagsene er rålekre de også! Snakkes plutselig Hilde. Klem

Linda dekorerar sa...

Superfina tags!!
Jag kunde inte låta bli att dekorera ett kaffefilter ;-)
Du ger så mycket inspiration.
Det finns en variant av kaffefiltret på min blogg.
Ha en trevlig söndag!!!
Linda

piabau sa...

Super flot kort, flot opsætning og lækre farver og detaljer

Beate sa...

Oi, så masse flott du lager!! Jeg forsøkte meg på den første skissa deres, lekker! :)

Håper du hadde en flott 17.mai.

Heidi sa...

Kjempelekkert Hilde-du er bare så utrolig kreativ

Klem fra Heidi

Bendichte sa...

Hei Hilde og tusen takk for kjempeflott kurs! Melder meh herved på flere slike freske kurs!! Og nå er 17. mai over og det ble hvitt og kaldt hos dere, ser jeg! Her sluddet det og regnet omhverandre!
Og nå er jeg ferdig med layouten! Endelig. Ha en flott maiuke og så sees vi! Klem fra B.