søndag, juni 01, 2008

2 nye sider fra meg...
Fredag kveld måtte jeg fram med scrappesakene igjen... Har ikke laget så mange layouter i det siste.... men fredag følte jeg "kallet"..
Sidene er fra Sondres konfimasjonsdag.
Det første er med Sondre og hans gæærne faddere... for ja, det er akkurat slik de er.
Her har jeg brukt ark fra Kaiserskraft, tickers og MM tiny alphabet.



Så er de en layout med Sondre og oldemor. Og noe av det jeg syns er morsomt med denne er at oldemor i hvertfall 4 år har vært fast bestemt på at i Sondres konfirmasjon, ja dit skulle hun, åkke som!!! Ikke værst av ei dame på over 90.
Har brukt ark fra 3ndy papir, blomsterblonder som minner om min barndom, hvor hun var sydame og jeg husker hun brukte slike blonder på kjolene hun sydde.
Tagsene er fra dengang bestefar drev bensinstasjon, og over tagsene har jeg stemplet med et gammelt stempel etter han, med hans navn på..
Bak bildet har jeg festet permen fra en gammel bok.

6 kommentarer:

neeta sa...

Disse layoutene var helt nydelige, Hilde! Så flott oppsett, nostalgiske og vakre;)

Heidi sa...

Fantastisk fint! Nydelig bilde med oldemor

Klem fra heidi

Susanne Meltesen sa...

WOW - faldt lige over din blog, og jeg er helt vild med dine ting...

Og nogle super flotte sider...

Jeanette sa...

Är otroligt förtjust i det du gör. Du har såååå mycket fint i din blogg. Hämtar mycket inspiration här. Kanonfina lo´s från konfirmationen. Ha en bra vecka med sol och värme.

Camilla sa...

Knallfine layouter, med mange minner, kule og flotte bilder!! Hadde jeg vert din nykonfirmerte sønn hadde jeg vert beæret!! Masse flotte detaljer. Og jeg er knallmisunnelig på det stempelet:) Håper jeg får se det i bruk flere ganger!
Ønsker deg en flott Juniuke:)

Vibeke sa...

Wow - dette var 2 utrolig flotte LOer!!!! :)