mandag, juni 23, 2008

Bursdags kort til mamman min!!


Her er kortet jeg laget til mamma og hennes bursdag som var i helga..

Hun fikk kortet sammen med masse charms og litt penger, slik at hun kan kjøpe seg noe hun ønsker seg!!! ... leser du dette mamma??!! NOE DU ØNSKER DEG!! *fnis*

Ellers rusler dagene avgårde, 3 uker nå så er det ferie for meg!!
Vi har hele tiden hatt planer om bilferie til Tyskland og event Østerrike..... men vi bråsnudde i går..... etter litt surfing på nett og fangst av billige flybiletter....

...... så nå går turen til Frankrike og Paris. Altså storbyferie med begge guttene!! Tror dette blir digg!!
Shopping, kafeliv og late dager!!

14 kommentarer:

Vibeke sa...

Nydelig kort!!! Dette faller garantert i smak!! Du er jo så utrolig kreativ!!!:):)

Marit sa...

Det er utrolig digg med ferie og jeg er også temmelig sikker på at både store og små vil storkose seg i paris :)

Nydelig kort igjen :) Det stemplet er bare så utrolig kult.

Lene S sa...

Herlig kort! :o)

Så kult med Paris da..jeg er ørlitte granne misunnelig faktisk LOL

Ha en fin fin uke!

Klem!

Scrappelise sa...

Paris - olala! Det blir digg det!

Miaa sa...

Vilket underbart kort til din mamma!!
MVH Miaa

Kristina sa...

For et nydelig kort du har laget. Og WOW, så masse charms! Meg vil ha! =)

Maria O sa...

Så kul det låter med en resa till Paris- Kortet är hur fint som helst. Skönt med annorlunda stämpel- Ha en trevlig resa sen..
Kram Maria

Snuppeline sa...

Så vakkert kort moren din får! Og Paris er jo deilig da!! Håper dere får bra vær, for da er Paris enda bedre!! God sommer!

Anne Karin sa...

Her er det alltid så mye fint å se på! Og god tur til Paris! Er jo scrappebutikker der oxo!... :)
Og du... Visst du har for mange charms så kjøper jeg gjerne noen av deg....

Hilsen Anne Karin med boblebadene

Berit sa...

Nydelig kort!! Og masse flott ellers i bloggen din også. Er første gang jeg er innom her, så jeg måtte jo titte litt rundt! Masse inspirasjon og en flott blogg :)

Salte sa...

God tur Hilde! Kos dere glugg hele gjengen!

Salte sa...

Award til deg fra meg i bloggen min ;)

elina sa...

Kjempeflott kort til mamman din.
Du lager veldig mye flott, gleder meg til å se mer.
Paris høres herlig ut, ett av min reiseønskemål...en vakker dag.
God sommer - og ha en riktig god tur og fin ferie

Heidi sa...

Nydelig kort som vanlig - dette blir nok mamma glad for tenker jeg.
Og deilig med tur til Paris da. Drar selv om 14 dager og skal ha to deilige uker i Frankrike - gjett om jeg gleder meg

Sommerklem fra
Heidi