onsdag, juni 04, 2008

Mitt hus!!!
Har snakket litt med Berit/mammalie om er hus jeg hadde lyst til å lage.
For hun viste meg den flotteste bloggen ever!!!!!.... hvertfall den flotteste jeg har besøkt på lenge...
Dama heter Karola og er etter det jeg skjønner polsk.
Og her inne fant jeg altså et hus..... eller dvs Berit fortalte at det var et hus der jeg måtte se...
Jeg falt pladask, og måtte lage en Stempelgalvariant av huset...
Jeg har skjært ut selve huset i tykk chipboard, kledd det med mønsterpapir på begge sider og pyntet det.. med div stæsj....
Har blandt annet malt Grungeboard i hvitt og lysblå, og svertet med chalk.
Skal vurdere om jeg tar noen detaljbilder i morgen... fikk ikke til det i kveld, for mørket kom sigende...









15 kommentarer:

Berit sa...

Oj oj oj!!!
Stempelgalhuset ser supert ut!!!
Dette må jeg jammen se "live" ;)
Og som du sa her en kveld - polakkene kan mer enn å male hus og plukke jordbær *fniser*

Masse flotte arbeider i de bloggene jeg har vært innom.
Må nok lage mitt eget hus jeg også - takk til Maya som viste meg vei ;)
Snakkes!

Fatima sa...

For et flott hus. Virkelig et Stempelgal hus.

Karola sa...

Dear Hilde, Thank You for visited my blog and thank you for your kind words! Your house is amazing!!! Great colors combo, so soft and beautiful details! Thank you for lift and sharing your gorgeous work!
Hugs from Poland!
Karola

Camilla sa...

Fy flate så fint det ble! Og wow for en flott blogg du viste til!!Jeg gleder meg til å se detaljbilder- om det kommer :)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nyyydelig hus ;-)

Anonym sa...

WOW det ble virkelig flott.
Gleder meg til å se det in real!!

Klem fra Mona

Salte sa...

D Å N E R!!!!!!!!!!! Fyttikatta så flott! Det huset der kunne jeg godt bodd i *lol*

Kaia sa...

STILIG
Det var helt nydelig.. ;-)

Charlotte Ravn sa...

Wow hvor er det bare flot, helt fantastisk!!

neeta sa...

Wow! Dette var nydelig:D Så lekkert og kreativt!:)

marita sa...

Bøyer meg i støvet over alt det flotte du lager Hilde. Dette huset var en artig måte å scrappe bilder på.
Ha en flott dag i varmen:-)

Klem Marita

Karina sa...

WAUUUW, hvor er det flot. Virkelig gennemført.

Marit sa...

Vilka underbara saker du skapar!!

Jätteroligt att titta in i din blogg!
Kommer gärna tillbaka!!

Kram från Marit i Sverige

Heidi sa...

FOR et lekkert hus, nesten så jeg fikk lyst til å flytte inn tjiihiiii!!!!


Klem fra Heidi

Marianne sa...

Guri malla, det var flott. For en morsom jobb det må ha vært :-))