mandag, juni 16, 2008

Stempelgal har blitt "charmsgal"
Og det begynner jo å bli litt pinlig når man for 3. gang på 3 dager er innom posten for å hente
Ebay pakke...... og det typisk nok er samme mannen i skranka alle 3 gangene...... "jasså, enda en pakke ja"...... *kremt*....vel, ...atte... ja.... du skjønner ....... og han bare ler.....
alle pakken inneholdt charms og rondeller som jeg har handlet fra Kina...... på Ebay... det er bare såååååååå mye fint å få tak i..... nå gjelder det bare å bruke de da... på kortene mine og layoutene..... har egentlig bare lyst til å gjemme de jeg....


22 kommentarer:

anne jorunn sa...

Oioioi...her var det masse lekkert! Gleder meg til å se det i bruk!
Ha en flott dag!:-)

Fatima sa...

WOW dette var jo rene godis posen.Jeg gleder meg også til å se dem i bruk.

Beate sa...

ÅÅÅ, me like!! Vet bare aldri å finne slike, ebay altså?? Må sjekke ut *lol*

Hege sa...

Oh - her var det mye lekkert!! Du får si fra om du føler for å kvitte deg med noen da vet du ;-)
Særlig den jenta med fletter, hun var søt. Tror jeg har henne på et smykke faktisk!

Kirsten sa...

*fnis*
Kjenner følelsen gitt *hihi*
Noen av pakkene mine blir levert på døra av postdama, og hun var her 3 ganger på 1 uke med blytunge pakker... Da måtte jeg jo bare rødme litt *fnis*

Lene sa...

woooow, skal si du har dilla!


Sjekk bloggen min forresten!
;)

Hildegunn sa...

Der var det masse flotte charms, ja. Gleder meg til å se dem i bruk!

Camilla sa...

yummie!! Rondeller har jeg også veldig lyst på! Til e-bay på jakt!!
Skikkelig lekkre de is&cupcake-kortene du har laget, skikkelig herlige farger. må innom den bloggen og titte!! Ha en flott uke

banglamarie sa...

ÅÅÅ så mye digg oppi den kassen der da :)

Kaia sa...

WOW der var det mye fint. Kanskje vi skulle prøvd oss inn på ebay en gang...
Ha en fin kveld;-)

Scrappelise sa...

Skjønner deg godt jeg! De er helt uimotståelige de små duppedittene dine!

krumeluran sa...

wow vad mycket fint.
själv har jag inte vågat handla på ebay.

superduperfina, ska bli spännande att se vad du skapar med dessa

Kram
katarina

HegeT sa...

Jøjje meg, så masse flotte ting....
Ja vi blir litt som "hamstre" i denne hobbyen...

Men her kan du jo virkelig boltre deg, uten av det minker med det første.......

Kos deg....

klem
HegeT

Salte sa...

Dåååååååååååååner...... selger du også eller? hehe

Anne Karin sa...

Wooow... De dødningshodene var fine! Jeg finner aldri sånne skatter på Ebay jeg...

Desiree sa...

Knallfine! Tror jeg også begynner og bli hekta på charms! Må kanskje lurke litt på ebay jeg også ;)

Camilla sa...

Hejsan !
Åh, det var en rolig låda du hadde...# ggr till samma postman :)) Ja han skulle bara veta vad för fint du gör med allt.
Mycket fint du gör och gjort här.
Du är såå duktig och vilka LOs. Helt stum av beundran...Tack för allt du visar.
Tänkte fråga om det är ok att lägga en länk till dig?
Kram Camilla

Maya sa...

Hei Hilde!

Tusen takk for hilsen i bloggen min :)
Og plutselig kommer jeg på ett treff vet du,det passet bare dårlig denne gangen..
(Men moro å høre att man er savnet ;) )

Og så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom deg,huset ditt ble rålekkert!!

Klem fra Maya

elina sa...

Hohoi her var masse godsaker.

Wenche sa...

åååå har du shoppet rondeller på ebay, det har jeg ikke tenkt på. Har du en butikk å anbefale der?

Heidi sa...

*dåne* *dåne*
Denne boksen har du ikke vist meg nei....fnis....fikk brått lyst på charms selv gitt...også må jeg vel ha meg sånn "maskin" ;)
(Får du inn det forresten??)

Snuppelure sa...

Å så masse lekkre charms :)
Har akkurat fått dilla på dette selv :)