lørdag, juni 28, 2008

WILD ONE!!!

En layout jeg har laget siste dagene.

7 kommentarer:

Kristine sa...

Wow Hilde!
Denne LO'en var kjempekul!
Ha en fin helg og en flott sommer;)
Klem fra meg;)

Vibeke sa...

Flott Lo!!! Fint bilde:)

aase sa...

Knalltøff Lo som vanlig Hilde!! jeg ha rei søster ja, men hun er ikke lik meg i det hele tatt og hun var nok ikke på Gjøvik igår nei!! hun skal reise til spania idag tror jeg og er nok rimelig stresset!!! Har vel et syskjenborn på gjøvik je da, har ikke alle det???

Kaia sa...

Den var kjempekul,

Scrappelise sa...

Skikkelig cool LO, super for en ungdom! Og stil og farger er bare herlig!

Heidi sa...

FOR en kul LO Hilde. Kjempetøff rett og slett. Og nydelig bilde. Fikk lyst til å scrappe litt igjen jeg også når jeg så dette. Det får bli til høsten

Nattaklem fra
Heidi

Linn Hege sa...

Knalltøff LO!

Det var hyggelig å hilse på deg!Siden broren til mannen min med familie bor i Gjøvik så er vi der titt og ofte så kommer helt sikkert innom butikken igjen neste gang!