mandag, juli 14, 2008

Krysser fingre og tær for deg i dag Simen, slik at du består teorieksamen på kjøreskolen!!!!
Lykke til!!

1 ting er sant!!!
..vel, det er vel flere ting som er det da men.... her er hvertfall en layout jeg har laget til en oppgave på Minnerikets sommerskole!

og hjertet..... alle "skriker" jo på forskjellige forum om disse hjertene fra Melissa Frances....

Jeg lager mine selv. Klipper div former i enten Chipboard eller Grungeboard... og maler de i ønsket farge... Etterpå dekker jeg de med Glossy accent og strør over glitter.... og vips så har jeg noen figurer jeg kan leve med..... billige er de og!!!

Bildet under er tatt av meg i Italia, Toscana i 2006... plukker stadig frem noen gamle bilder jeg...

..ønsker meg forresten vedlig tilbake Italia..... men det får bli et annet år...

For i år reiser vi til Paris......... og senere i august skal vi til Tyrkia og feire min....... års dag!!!

Livet er herlig i dag..... ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! juhuuuuuu......nå reiser vi på hytta!!!

17 kommentarer:

neeta sa...

Nydelig layout! Grønnfargene var så herlige å se på, utrolig lekkert!

Kos deg med ferie!;)

Anne Kristine sa...

Virkelig en flott LO
nydelig grønntoner og så flott hjerte du har laget ...god ide
Ønsker deg en god ferie :o)

marle sa...

Så utrolig nydelig!

Skjønne farger! Og jeg vil si meg helt enig med deg i at Italia er fantastisk!

Marle

Carrin sa...

For en herlig grønn LO! Og det hjertet der var finere enn hvilket som helst slags melissa frances. Fortsatt riktig god sommer til deg og lykke til med 29 års feiringa!

mo9ca sa...

Nyyyydelig LO, som vanlig fra deg Hilde!!
Digger den gamle tagen og idèen om å lage egne glitterhjerter... genialt!!

Ha en super tur på hytta, kos deg masse!!

*klem*

Kristina sa...

Kjempeflott layout! Likte veldig godt alle blomstene du har brukt her. =)

Desiree sa...

Nydelig LO av ei flott dame! Eller du er vel bare jentungen slik som meg ;) Håper du får en flott ferie, Paris er herlig. Vi var der i fjor og likte meg så godt der.
klem!

ParentesFantomet sa...

Så smart med egne glitterhjerter! Det må jeg jammen prøve selv.

Ha en fiiiin ferie.

FrkTetlie sa...

Flott og detaljrik LO! Kjempegod ide det med MF hjertene. Glitter skal kjøpes inn, så får jeg sette i gang! :) Ha en flott Onsdag!

Jeanette sa...

Underbar lo. Vilka fina färger och detaljer du har (och kortet :)Undrar var du köper dina tags. Dom är såå fina. Ja allt på dina kort och lo´s är fint. Vill bara säga att när min dotter såg bilden ovan så utbrast hon: -vem är det? Känner du honom? Nej sa jag! Vilken snygging! :D Kram Jeanette

Scrappelise sa...

Denne var utrolig lekker, lys og delikat og veldig, veldig Stempelgal i stilen! :) Ha en fortsatt fin ferie!

Tina sa...

OMG this is just stunning. you put so much into this it really is exquisite.... crafty hugs Tina x

Maren sa...

Hei!

Jeg ville bare gi deg skryt for den flotte LOen! Den var virkelig nydelig!

Hvis du elsker Italia kan jeg tipse deg om min kjære mor, hun driver en vingård i Piemonte, de har to ferieleiligheter og greier. Driver og bygger basseng nå. Du kan jo sjekke hjemmesiden hennes, www.cascinacollina.com!

Ha en fortsatt strålende torsdag!

Torill sa...

Nydelig LO!!! Hærlig farge og helt perfekt til bildet!!!
God ferie!

Snuppelure sa...

For en utrolig flott LO :)
Herlige farge kombinasjoner, fint bilde og masse lekkre detaljer :)

Paula sa...

Alltid massor fint och inspirerande att kika på här!
Tänkte passa på att ge dig en award som man ska skicka vidare till andra bloggare. Jag besöker din sida nästan varje dag. Du inspirerar! Du kan hämta awarden på min blogg: http://dekoreramedmera.blogspot.com

Sylvia sa...

fantastic layout! I'm always in love with your work. you're soooooo very talented *wow*
smiles from germany, sylvia