torsdag, juli 03, 2008

Akutt behov for å lage kort!!

De siste dagene har jeg følt et akutt behov for å lage noen kort, men tiden har ikke strukket helt til.. mye å gjøre på jobb, kombinert med fint vær .. gjør at jeg ikke har kommet meg inn på scrapperommet... inntil sent i går kveld..... og vips så hadde jeg fått laget 2 kort..
Kjøpe før helga en plate fra Stempelglede, som det har jeg har verket etter å prøve..

Forøvrig, så ønsker jeg å ha disse stemplene i butikken vår, men Gunhild i Stempelglede har inntaksstopp på flere levrandører foreløpig, så da må vi bare være tålmodige og vente.

Plata med stempler jeg har kjøpt nå heter Grunge collection, og er bare helt rååååååå..

Og etter en ide fra Gunhild har jeg tatt fram igjen min gamle retro flower punch...
Har også brukt bordpunch fra fiskars.


Så til mitt andre kort... Her må jeg rette en stor takk tik Kine, som sendte meg disse gameldagse klesklypene..

Hun hadde tenkt på meg og mente at de passet for meg og min stil... jeg ble helt satt ut da jeg så de... de er bare såååååååååå fine!!!!
Kortet er laget med ark fra 3ndypapir, her igjen bruk av Grunge collection og retroflower punch
Mine "kaffetags" fra butikken og litt hyssing.

Takk for at du titter innom, og tusen tusen takk for alle hyggelig kommentarer som dere legger igjen!!

15 kommentarer:

Kristine sa...

To kjempelekre kort Hilde!
Ja, det er jammen meg vanskelig å sette seg inn og lage kort når det er så fint vær ute;)
Ha en flott helg!
Klem fra meg;)

Camilla sa...

Så sommerslig og flott:) Ja de nye stemplene fra Stempelglede er helt knall! Jeg også prøver å få litt tid til kortlaging på kveldene...:)
Ha en god dag!
Klem fra Camilla.

Berit sa...

Lekre kort, Hilde!
Greit å få ut litt kreativitet i ny og ne ;)
Ha en herlig dag, snart helg! Ja, om ikke annet enn en fridag da ;)
KLEM

aase sa...

Gosj for noen lekre kort i somemrvarmen Hilde!! Tenk hvor mange jeg har solgt av disse klypene opp gjennom åra.................. Hjelpes meg, jeg ser ingen muigheter i alt skrotet jeg vasser i hele uken jeg.......

Jeg satser på at jeg skal få laget noenkort til helgen,og da er bloggen din god inspirasjonskilde skal jeg si deg!!

klem

Mariannes Kort og Stempling sa...

Kjempe lekre kort Hilde;-) Fikk en kjempe ide til mine klesklyper....takk for det!!

Anne Karin sa...

Hei igjen Hilde!
Klarer du virkelig å lage to kort på en kveld? Jeg klarer knapt å lage ett på en uke! Ja, ja... Jeg gleder meg til å se mer i alle fall. Du er jo så flink!

Scrappelise sa...

De kortene her er helt råååååååååålekre!

Line sa...

Utrolig flotte kort!
Fikk skikkelig sommerfølelse av de:)

Line sa...

Utrolig flotte kort!
Fikk skikkelig sommerfølelse av de:)

Heidi sa...

Utrolig lekre kort Hilde. Fantastiske detaljer som vanlig. Ikke mye kokkelering på hobbyrommet her heller - det er jo rene bakerovnen både inne og ute. Men måtte bare inn her og kikke og beundre litt.

Klem fra
heidi

Linda dekorerar sa...

Superfina kort.
Det understa blå är riktigt snyggt.Önskade jag kunde få tag på den stora blomstansen (retro) den är slut överallt.Finns den där du jobbar??
Trevlig Helg!!!
*KRAM*
PS.Min mail står längst ner på bloggen.

neeta sa...

Utrolig flotte kort i nydelige farger, Hilde:) Jeg digger de stemplene også, helt nydelige! Og den klypa var rålekker:)

Laila sa...

Flott blogg du har! Må nok komme tilbake hit,ja :)
Har nominert deg til en award i bloggen min...
Laila

Salte sa...

VAKKERT Hilde!! Rådigg

FrkTetlie sa...

Kjempefine kort, og for en god ide med de klesklypene! Vil ha!!