torsdag, juli 31, 2008


I'm back!!

Så er ferien sanrt over for denne gang. Vi har hatt en snau uke i Paris som har vært helt fantastisk. Viser dere bilder av noe av det vi har opplevd.

Vi har selvsagt besøkt og sett de "viktige" tingene i Paris. Ellers har vi vært på shopping i guttenes tempo, og de fant seg masse digg. Gikk nok litt bananas i en butikk i nærheten av der vi bodde. http://www.citadium.com/

Digg digg!!

Ellers fant jeg meg noen skatter langs Seinen. Elva som renner gjennom Paris. Husket fra sist jeg var der at det ble solgt masse gamle bøker fra noen boder langs elva.... og ja, der var jeg denne gangen og fant meg litt "snop" noen gamle aviser fra beg av 1900tallet og et hefte med gamle noter..... tenkte på den stakkars mannen som solgte de.... jeg hadde sikkert ikke fått kjøpe de om han visste hva jeg kom til å gjøre med de.....*fnis*

Vi har sett avslutningen av Tour de France.. Dette var en opplevelse, spesielt for Simen tror jeg.. han storkoste seg hele dagen... litt av et arrangement forresten!!

Disneyland var vel kanskje et høydepunkt.. Selv om vi har gutter på 14 og 17 år syns de faktisk at dette var helt topp!! Et minne forlivet å ta med seg..

Er vi ikke fine??

Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke kjøpte meg slik hatt...:-(

Dette var stas! Med paraden i Disneyland. Og med figurene fra ToyStory, wow.. det var en "høydare".. ettersom ToyStory var den store favorittfilmen hjemme hos oss når guttene var små!!
Fra en av de siste rundene i tour de France, her sees Arvesen som nummer 2.
Nå skal jeg nyte se siste feriedagene. Før jeg tar fatt på jobb igjen på mandag....
og jeg gleder meg.... for jeg har verdens herligste jobb!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg er ofte her o titter på alt det du lager...vi kom tilbake fra Paris i forrige uke og det var andre året vi reiste, begge gangene uten unger ( på 14 og 16 år)Vi var også i Disney og må si at jeg fikk tårer i øyne når Disney paraden kom og fikk se figurene til Toy Story også vår favorit hjemme..... som du sier en stor opplevelse som ikke kommer til å glemme. Forsatt god ferie!
Hilsen Julia fra Oslo

Berit sa...

Titt-tei!
Velkommen hjem! Og for en mottagelse dere har fått - lysglimt og skrell...! Skikkelig tett på her noen dager nå *dåner* - lyn er flott det - særlig på bilder...

Ha en fin avslutning på ferien! Vi sees snart :) KLEM

Salte sa...

Ååå ser ut som dere har hatt en helt sjefsferie i Paris!! Vel fortjent! Gleder meg til å se skattene dine i bruk!