onsdag, juli 23, 2008

Kort innpå!!
Fra et nyoppdaget... "flyvende" nettverk ved hytta kommer en liten oppdattering..
I dag kom endelig sommer'n hit til oss også... Vi storkoser oss med sol, båtliv og bading..
Litt besøk har vi også hatt i dag, og Sondre måtte ta de med på en liten båttur..
Så får vi se da, om det kommer flere livstegn fra meg, før vi reiser til Paris.. det vites ikke!!
Gleder oss til turen nå, selv om vi har styra litt med overnattingen vår.. Vi kommer dit dagen før Hushovd og de andre gutta entrer Paris på sykkel.... så det var ikke så lett med overnatting.. Vi hadde booket et sted men fikk i dag vite at det ikke var ledig alikevel... men det ordnet seg..Leilighet midt i Latinerkvarteret er vel ikke så verst det heller....med balkong.
Nå forsvinner jeg tilbake til solnedgang og et glass med rødvin!
Skål og fortsatt god sommer.



2 kommentarer:

Salte sa...

Kooooos dere på hytta og i Paris! Sjalu på deg som skal stå på Champs-Elysées og se syklistene komme i mål!!

Berit sa...

Deilig med sol og sommer!!
Og flyvende nettverk ;)

Jeg har vært langt til fjells i dag, så nå kjenner jeg vel mest for å sove. Tipper at jeg sovner godt når jeg når puta!
God ferie på hytta og blant sykkelgutta ;) Snakkes når ferien er forbi.